Licitatie Publica - Lucrari de consolidare taluze, sistem rutier si amenajare rigole pe DJ 106E Jina - Sugag
Anunt de participare numarul 133715/06.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Comartiment Achizitii Publice, Tel. +40 269217733-191, In atentia: Radu Ganea, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare taluze, sistem rutier si amenajare rigole pe DJ 106E Jina - Sugag
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare taluze, sistem rutier si amenajare rigole pe DJ 106E Jina - Sugag
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare taluze, sistem rutier si amenajare rigole pe DJ 106E Jina - Sugag
Valoarea estimata fara TVA: 3, 227, 215.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
50.000 lei, 25.000 lei pentru IMM.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aceasta se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006.In cazul in care se depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa deCNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine o suma egala cu 7007, 2 din garantia de participare. 10% din valoarea contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.90 din HG 925/2006.In cazulin care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se va restitui de catreautoritatea contractanta, conform art. 92, alin. 4 din H.G. nr. 925/2006, actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 2.1. ? Imbunatatireainfrastructurii de transport regionale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibl, decl.privind neinc.in art.181, decl.partic.la proc, certif.de partic.la lic.cu oferta indep, decl.privind neinc.in prevederile art.69^1Lista perosoanelor cu functie de decizie esre :
-Martin Bottesch-presedinte
-Constantin Sovaiala-vicepresedinte
-Ioan Banciu-vicepresedinte
-Iordan Nicola-Secretar Judetului
-Ioan Stoica-Director Economic
-Ioan Badila-Director tehnic
-Radu Ganea-Sef Serviciu Achizitii Publice
-Oana Popa-manager proiect
-Catalin Monafu-consilier
-Alina Draghici-consilier juridic
, certif.fiscal emis de min.finantelor, Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in
luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare
a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinscazier fiscal al societatii, cazier judiciar certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizata? in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in
Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din
actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor
declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest
punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru
conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de 5.000.000 lei.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron -cf. cursului mediu
BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2010,
1 euro= 4, 2099 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucr.exec.in ultimii 5 ani, decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, experienta similara in ultimii 5 ani un contract a carui valoare sa fie de minim 2.000.000 lei
ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sistemul informatic va pune la dispozitia tuturor ofertantilor informatii referitoare la: 1. cea mai buna oferta financiara;2. numarul participantilor la licitatia electronica.;3. conditiile in care ofertanti vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;
- numarul de runde: 1;
- durata unei runde: o zi;
-
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 10:00
Locul: Consiliul Judetean Sibiu str.G-rall Magheru nr. 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 2.1. ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul major de interventie ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?- Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala) :85 %- Buget de stat: 13%- Buget Local :2%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nr.10723/20.12.2011In cadrul aceluiasi contract de finantare a mai fost atribuit un contract tot prin procedura licitatiei deschise.In cazul in care in urma licitatiei electronice ofertantii clasati pe primul locau acelasi pret autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Sibiu-compartiment Contencios juridic
Adresa postala: Consiliul Judetean Sibiu, Str.G-ral Magheru nr.14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269/217733, Email: [email protected], Fax: +40 269/218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 13:50