Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie a cladirii unde se va infiinta punctul muzeal Traian Vuia


Anunt de participare numarul 46183/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL BANATULUI
Adresa postala: Piata Huniade nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300002, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI ION IATAN, Tel.0256201321, In atentia: Mihai Ion Iatan, Email: [email protected], Fax: 0256201321
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie a cladirii unde se va infiinta punctul muzeal Traian Vuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Traian Vuia, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari consta in principal in executia urmatoarelor categorii de lucrari: terasamente, rezistenta si arhitectura, izolatii, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, ventilare, climatizare, PSI, instalatii alimentare cu gaz, telecomunicatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile tehnice ale lucrarilor se regasesc in caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 603, 264.76EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie sau ordin de plata.Garantia de buna executie a contractului: 7%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Judetean Timis, in calitatea sa de ordonator principal de credite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori isi va prezenta asocierea sub forma unui contract de asociere, iar in cazul in care oferta este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala ANAF;Certificat de atestate fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat de cazier fiscal;Certificat constatator ORC;Copie CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil;Informatii privind cifra de afaceri, lichiditatea generala, solvabilitatea patrimoniala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2007;Cifra medie de afaceri globala sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat 3.657.800 lei sau 1.000.000 euro;Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat 2.743.350 lei sau 750.000 euro;Lichiditatea generala: minim 100%;Solvabilitatea patrimoniala: minim 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie cu utilaje, instalatii, echipamente, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;Informatii privind subcontractantii;Recomandari;Standarde de asigurare a calitatii;Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte de lucrari de constructii civile executate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.097.340 lei sau 300.000 euro sau cel putin un contract de lucrari de constructii civile executate in ultimii 5 ani a carui valoare sa fie de minim 731.560 lei sau 200.000 euro;Cel putin 3 recomandari;Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
5%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Muzeului Banatului sau prin ordin de plata in contul RO13TREZ6215010XXX000407 Trezoreria Timisoara, cod fiscal 2490952
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 11:00
Locul: Muzeul Banatului, Piata Huniade nr. 1, Sala Daicoviciu, et.2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Huniade nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300002, Romania, Tel.0256/201321, Email: [email protected], Fax: 0256/201321
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer