Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie aferente proiectului ?Inchiderea depozitului Curtea de Arges, Construirea Celulei 2 si construirea Facilitatilor destinate Managementului Integrat al Deseurilor?


Anunt de participare numarul 144234/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: ROXANA BRATU, Tel. +40 248223193, In atentia: Catalin Sovar, Email: [email protected], Fax: +40 248223193, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie aferente proiectului?Inchiderea depozitului Curtea de Arges, Construirea Celulei 2 si construirea Facilitatilor destinate Managementului Integrat al Deseurilor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arges, Orasul Costesti, Orasul Curtea de ArgesCod NUTS RO311
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ?CL 1 ? Inchiderea depozitului Curtea de Arges, construirea celulei 2 si construirea facilitatilor destinate managementului integrat al deseurilor? cuprinde toate construc?iile si masurile necesare pentru extinderea sistemului de management integrat al deseurilor solide in zonele 1 (Curtea de Arges), 2 (Domnesti) si 8 (Costesti) din judetul Arges, respectiv: Constructia Celulei 2 pe amplasamentul actual al depozitului de deseuri Albota, doua Centre de Managment Integrat al Deseurilor la Curtea de Arges situat pe actuala locatie a depozitului neconform de deseuri menajere Curtea de Arges si la Costesti, si constructia platformelor tip A si tip B pentru colectarea selectiva a deseurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
45253800-3-Lucrari de constructii de statii de compostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ?CL 1 ? Inchiderea depozitului Curtea de Arges, construirea celulei 2 si realocarea depozitelor si construirea facilitatilor destinate managementului integrat al deseurilor? cuprinde toate constructiile si masurile necesare pentru extinderea sistemului de management integrat al deseurilor solide in zonele 1 (Curtea de Arges), 2 (Domnesti) si 8 (Costesti) din judetul Arges.
Principalele lucrari ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului sunt urmatoarele: -Statie de transfer in Costesti cu o capacitate de 9.198 t/an si cu o suprafata construitade 520, 00 mp, si Statie de transfer in Curtea de Arges cu o capacitate de 17.463 t/an si cu o suprafata construitade 580, 00 mp;
-Statie de compostare in Costesti cu o capacitate de 6161 t/an si Statie de compostare in Curtea de Arges cu o capacitate de 14.293t/an;
-Punctul verde de colectare in Costesti cu o suprafata construita de 636, 60mp si in Curtea de Arges cu o suprafata construita de 636, 60mp;
-Inchiderea depozitului neconform de deseuri menajere Curtea de Arges cu o suprafata proiectata de 34300 mp. Cantitatea de deseuri menajere (relocate si compactate in amplasament) sunt de aproximativ 51541.00 mc;
-Construirea Celulei 2 de la Albota pe o suprafata de 3, 6 ha, iar capacitatea sa va fi de 1, 1 mil. m3
-Construirea platformelor de tip A, cu o suprafata de 25 mp, si tip B, cu o suprafata de 8 mp, de colectare selectiva a deseurilor din Zona 1 CURTEA DE ARGES, Zona 2 DOMNESTI siZona 8 COSTESTIValoarea estimata fara TVA (numai in cifre) ce contine si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 36.241.116, 06 -Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Lei
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute 3.294.646, 91 - Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Lei
Valoarea estimata fara TVA: 36, 241, 116.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 650.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante RO34TREZ0465006XXX000183 deschisa la Trezoreria Municipiului Pitesti;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 10.854, 64 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene -80%;Buget de stat - 18%;Buget local - 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in in oricare dintre formele: original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul local sau echivalent.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este.
Pentru aceasta declaratie, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Presedinte CJ Arges: Constantin NICOLESCU; Consilieri Judeteni: BICA Danut; BRATU Ion Gabriel; CLIPICI Marian; COCAINA Mihai Andrei; DIACONESCU Nicolae Nicusor; DOBREA Maria ; DUMITRACHE Radu; ENACHE Valentin Viorel; FULGA Marian; GLISCA Ion; JINGA Valerian; LAZAR Ion ? Cornel; MANU Constantin Dan; MARASOIU Dorin; MIHAILESCU Vasile; MOISE Dumitru; NICOLAESCU Marius Florinel; POLEXE Constantin; POSTELNICESCU Marius Dorel; PRUNARU Iulian; TECAU Grigore Florin; SANDU Elena; SIRBU Gheorghe; SOARE Florinel Leonard; SOFIANU Narcis Ionut; STEFAN Adrian; SZAKACS Mihai; VASILESCU Mihail ; VELCEANicolae; VLADAU Daniel. VOICU Vasile Dorin; SERBAN Constantin ; TICA Manuel; ZEVEDEI Denisa Elena. Secretar judet: Raducanu Viorica, Aparat propriu CJ Arges: Ciobanu Alisa Simona, Voicu Constantin, Gheorghe Aurelian, Ciocanau Niculina, Mocanu Eugenia Carmen, Dumitru Nicusor, Radulescu Eliza Mihaela, Turcanu Sorin, Oprescu Ileana Doina, Stoicea Alin Mihail, Istratescu Elena Dana, Mercea Codruta Lavinia, Stoica Iulia Marilena, Stan Elena, Durdui Marinel, Sovar Catalin, Dinca Dragos, Dumitrescu George, Molfea Adriana, Stancu Olga, Turcanu Violeta, Serbanoiu Mirela, Marin Mihai, Florescu Mirela.
Responsabil certificat SEAP-Bratu Roxana. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in oricare dintre formele: original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile din certificatul Constatator vor fi actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii;
Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Bonitate/acces la resurse
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie in valoare de 5.491.078 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, are acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow de executie a lucrarii in suma de 5.491.078 lei si pentru perioada de 3 luni)
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 60.000.000 lei.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186
din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor
art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate
modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii/scrisori bancare , in original.-Declaratie privind cifra de afaceri(Completare Formular nr.7), in original;
-bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.-angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica;
-Formularul nr. 7B si Formular nr.6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
-Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa aiba ca obiect realizarea inchidere de depozit de deseuri cu suprafata de cel putin 3 hectare , executie depozit de deseuricu celula realizata pe o suprafata de cel putin 3, 5 hectare si statie de transfer cu o capacitate de cel putin 9.000 tone/an.
Autoritatea Contractanta accepta si prezentarea de contracte distincte pentru fiecare din cele 3 (trei) componente precizate mai sus.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantulnutrebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare,
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, (Completare Formular nr.8), original;Experienta similara ca antreprenor (Completare Formular nr. 8A), original.- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala sau procesul-verbal de receptiePrin formulele ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege: ?lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor la terminarea lucrarilor.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Formularul nr. 13 si anexa (model orientativ)-Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.-angajament ferm conform Formular nr. 8B in forma autentica;
-Formular nr. 8A, Formular nr. 8C si Formular nr. 6.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita depunerii ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita depunerii ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul privind sistemele de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6499/29.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 11:30
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, Nr.1, judetul Arges, etajIV, camera 180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fonduri europene prin Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 ? CCI 2007RO161PR004 Cod SMIS: CSNR 34632.Programul Operational Sectorial Mediu-Axa prioritara 2-Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?;Domeniul major de interventie 1 Dezv sist integrate de management al deseurilor si extind infrastruct
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelas pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3 cuprinde perioada de executie a lucrarilor de 18 luni.Perioada de notificare a defectelor este de18 luni.Durata contractului de executie incepe de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor.Nota: Perioada de notificare a defectelor nu este inclusa in durata de executieMentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARGES ? COMPARTIMENTUL JURIDIC CONTENCIOS, int.226, 297
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, mun. Pitesti, judetul Arges, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel. +40 0248217800, Email: [email protected], Fax: +40 248223193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer