Licitatie Publica - Lucrari de constructie aferente proiectului ?SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR IN JUD.CARAS- SEVERIN? - Construc?ie sta?ii de transfer
Anunt de participare numarul 146394/06.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Naidan Victor, Tel. +4 0255224920, In atentia: Naidan Victor, Email: [email protected], Fax: +4 0255227045, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie aferente proiectului?SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR IN JUD.CARAS- SEVERIN? - Construc?ie sta?ii de transfer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bozovici, Pojejena ?i O?elul Ro?u, jude?ul Cara? Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia a trei sta?ii de transfer, cate una in fiecare din localita?ile: Bozovici, Pojejena ?i O?elul Ro?u. Lucrarile de executie prevad construirea a trei sta?ii de transfer, avand o capacitate de: Sta?ia Bojovici 3.400 tone/anSta?ia Pojejena 8.060 tone/an
Sta?ia O?elu Ro?u 8.388 tone/an
si care include: -Imprejmuire si poarta acces
-Pod-bascula-Cladire pentru monitorizare cantar-intrare
-Nivel de descarcare (superior)-Drum de acces (rampa) catre nivelul superior
-Nivel de eliminare (inferior)
-Drum de acces catre nivelul inferior
-Siloz de descarcare
Sta?iile de transfer au fost proiectate pe baza sistemului de colectare selectiva:
i)deseuri solide municipale mixte (flux umed) ?iii)materiale reciclabile (flux uscat) care vor colectate separat.
In cadrul acestui contract sunt necesar de achizi?ionat:
-Containere cu autocompactare (9 buc din care: 2 bucin Bozovici, 4 buc in Pojejena ?i 3 bucin O?elu Ro?u)
-Camioane transport containere (7 bucdin care: 2 in Bozovici, 3 in Pojejena ?i 2 in O?elu Ro?u)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa urmatoarele lucrari de construc?ie:
- 1 sta?ie de transfer in localitatea Bozovici cu o capacitate de 3.400 tone/an
- 1 sta?ie de transfer in localitatea Pojejena cu o capacitate de 8.060 tome/an
- 1 sta?ie de transfer in localitatea O?elul Ro?u cu o capacitate de 8.388 tone/an
La fiecare sta?ie de transfer se vor executa inclusiv urmatoarele lucrari:
- Imprejmuire si poarta acces
- Pod-bascula- Cladire pentru monitorizare cantar-intrare
- Nivel de descarcare (superior)- Drum de acces (rampa) catre nivelul superior
- Nivel de eliminare (inferior)
- Drum de acces catre nivelul inferior
- Siloz de descarcare
Sta?iile de transfer vor fi dotate cu urmatoarele echipamente, achizi?ionate de antreprenor
- Containere cu autocompactare (9 buc / 2 in Bozovici, 4 in Pojejena si 3 in Otelu Rosu)
- Camioane transport containere (7 buc / 2 in Bozovici, 3 in Pojejena si 2 in Otelu Rosu)
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): - 15.135.338 Moneda: lei
Din care: 8.257.005, 59 lei pentru execu?ie, 403.793, 27lei diverse ?i neprevazute (2, 67 %), 6.474.538, 75 lei pentru echipamente
Valoarea estimata fara TVA: 15, 135, 338RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: 290.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de A.P din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de A.P, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 dezile de la data limita de depunere a ofertelor . In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu prevedrile art. 278 1 , alin. (1), lit.c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, din suma constituita drept garantie de participare se va retine in favoarea autoritatii contractante suma prevazuta la art 278^1 alin 1, lit c din OUG 34/2006.Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar, in contul autoritatii contractante: Trezoreria Operativa a Municipiului Resita RO02TREZ1815006XXX000149, CUI 3227890- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Model orientativ Formular nr. 1)Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta echivalenta se va face la cursul BNR , cu 10 zile inainte de limita de depunere a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA, se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POS Mediu 80%, Bugetul de stat- 18%, Buget local (contributia beneficiarului) ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 186(2), 190 (2) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Sorin Frunzaverde Presedinte Consiliul Judetean Caras-Severin,
GHIORGHIONI IONESIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin presedinte comisia deevaluare, IOVA ILIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin , IMBRESCU ION- secretarul judetului Caras-SeverinCIOBANU LAURENTIU DARIAN- director general Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare, BARBULESCU MIHAELA RODICA- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, membruin de rezerva in comisia de evaluare, PAVEL NUTA GINA- director general Consiliul Judetean Caras-Severin , membru in comisia de evaluare, NAIDAN VICTOR BORISLAV- arhitect sef Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare, presedinte supleant, AMZOI ELENA ? director general adjunct Consiliul Judetean Caras-Severin, BITEA CONSTANTINTIN VASILE- director executiv Consiliul Judetean Caras-SeverinBITEA CRISTIAN FLORIN- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin , FILIP LAVINIA- sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin , membru rezerva in comisia de evaluare
MOTOLAN MARTIN - sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
GHERGHINA SPERANTA CAMELIA?consiler Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
BEREI ANA ?consiler Consiliul Judetean Caras-Severin, membru de rezerva in comisia de evaluare
VUC CORINA EVA ? consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru de rezerva in comisia de evaluare
CIRLUGEA CARMEN LUMINITA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
PRISACEAN CIPRIAN - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
FISTEA FLAVIUS ION - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
NEGRILA DORINA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestoraPentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens .
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 7.567.669 lei
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 15.500.000 leiDocumente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
2010:1 euro= 4, 2122 lei;2011:1 euro=4, 2391 lei, 2012:1 euro=4, 4593 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 7Bsi Formularul nr. 6, Formular nr. 7ADeclaratii bancare corespunzatoare, ca detin acces la finantare in suma de 7.365.770 lei si pentru o perioada de 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizataDeclaratie privind cifra de afaceri (completare? Formular nr.7)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa aiba ca obiect realizarea unei sta?ii de transfer, cu o capacitate de minim 3400 tone/anOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- certificari de buna executie sau orice alt document care cuprinde informatiile prevazute la art.188, alin.3, lit.a din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta parti din contractul respectiv.- Formular nr.13 si anexa la formular 13.Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, (model orientativ Formular nr.8)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi susttnuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conformFormular nr. 8A , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B siFormular nr. 6.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului, nu afecteaza mediul.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2013 11:00
Locul: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Consiliul Judetean Caras-Severin, sala de sedinte etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor, membri UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +4 0255214292, Email: [email protected], Fax: +4 0255214292, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2013 11:23