Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie canalizare si statie de epurare in comuna Tulucesti judetul Galati


Anunt de participare numarul 89026/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)
Adresa postala: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Localitatea: Tulucesti, Cod postal: 807300, Romania, Punct(e) de contact: FLORICA BOGATU, Tel.0236345007, Email: [email protected], Fax: 0236345707, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie canalizare si statie de epurare in comuna Tulucesti judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tulucesti judetul Galati
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie canalizare si statie de epurare in comuna Tulucesti judetul Galati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40000 lei si garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181;Cert de atestare fisc privind impozitele si taxele locale emis de organismele competente, valabile la data de depunere a ofertelor (obligatiile de plata achitate pe luna septembrie 2009) in original sau copie legalizata; Cert de atest fiscala eliberat de organul de administr fisc al unit administr teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat emis de organismele competente din tara cu valabilitate la data de depunere a ofertelor (obligatiile de plata achitate pe luna septembrie 2009) in original sau copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G.31/2003, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform inscrisurilor de pe el (in original sau copie legalizata);Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achzititiei publice.b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei (original sau copie legalizata);Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie. Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentareabilanturilor contabile la 31.12.2008 si la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata); Fisa de informatii generale ; Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri pentru ultimii 3(trei)ani (2006, 2007si 2008) safie mai mare sau egala cu6.400.000lei; rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007 si 2008) sa fie pozitive; indicatorul financiar lichiditate generala sa fie mai mare sau egal de 100% la 31.12.2008 ; Ofertantul va prezenta o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala, in original, care sa ateste faptul ca ofertantul nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (CIP) in ultimele 12 luni; Ofertantul va face dovada, la data deschiderii ofertelor, ca dispune de resurse financiare in procent de 30% din valoarea ofertata in vederea utilizarii lor pentru continuarea lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului ; Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovedirea indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost executia de lucrari de natura similara, in valoare totala de cel putin 1.000.000 lei exclusiv TVA. Experienta similara se va dovedi numai prin prezentarea copiei contractelor la care se face referire, copiei proceselor verbale de receptie la terminarea acestor lucrari precum si copie a recomandarilor din partea beneficiarilor acestor lucrari; Ofertantul trebuie sa detina minim urmatoarea dotare tehnica proprie / inchiriata / contracte / angajamente de furnizare : - excavator;
- autobasculante;
- buldozer pe senile (buldoexcavator);
- incarcator pe pneuri.Utilajele din dotarea minima trebuie sa fie atestate ICECON sau echivalent.Toate actele privind utilajele solicitate se vor prezenta in copii legalizate. Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : responsabil tehnic cu executia, cu atestat cu experienta de minim 1 an in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa;responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu atestat cu experienta de minim 1 an in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa.Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la data deschiderii ofertelor si copii dupa cartea de munca sau contractul de prestari servicii. (copii conform cu originalul); Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui (copie legalizata); Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001sau echivalentul lui (copie legalizata);Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalentul lui (copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Tulucesti judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant pentru fiecare op. economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.412
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii Publice al Primariei Tulucesti
Adresa postala: Sediul Primariei Tulucesti, Localitatea: Tulucesti, Cod postal: 807300, Romania, Tel.0236345007, Fax: 0236345707
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer