Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie cladire Corp 1+Corp 2 (Parter si Mansarda) cu destinatie Dispensar uman


Anunt de participare numarul 36693/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAGIRCENI (PRIMARIAGIRCENI)
Adresa postala: COMUNA GIRCENI, Localitatea: Garceni, Cod postal: 737260, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA SCUTELNICU, Tel.0235347273, Email: [email protected], Fax: 0235347273
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie cladireCorp 1+Corp 2 (Parter si Mansarda) cu destinatie Dispensar uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Centrul localitatii Girceni, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari deconstructie cladire Corp 1+Corp 2 (Partersi Mansarda) cu destinatia Dispensar uman in localitatea Girceni, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructiecladire Corp 1+Corp 2(Parter si Mansarda) cu destinatia Dispensar uman in localitatea Girceni, judetul Vaslui.
Indici de suprafata: Ac=301.09 m.p din care Ac corp 1=212.09 m.p.;Ac corp 2= 89.00m.p.
Adc =387.31 m.p. din care Adc corp 1=212.09 m.p.;Adc corp 2 =175.22 m.p.
Inaltime cladire corp 1 =5.90 m, corp 2=7.55 m.
Categorii de lucrari: Lucrari de constructie, arhitectura interioara si exterioara, retele electrice, termice, sanitare, instalare Centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: intre 840, 000 si 880, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 lei in Cont : RO94TREZ65624660271XXXXX deschis laTrezoreria Vaslui, judetul Vaslui, garantie de buna executie5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduribugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibitatea , certificat constatator eliberat de ORC sau autorizatie de functionare, declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 181 dinO.G. nr. 34/2006, certificat de atestare fiscala eliberat de primaria locala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri
Bilant contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprivind principalele lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani insotita cu 3 recomandari, Copii dupa contracte si procese verbalede receptie finala, ,efective medii ale personalului angajat, resurse tehnice utilizate pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei comunei Girceni, judetul Vaslui
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 10:20
Locul: Sediul Primariei comunei Girceni, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale autoritatii contractante, persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelIasi
Adresa postala: str. AnastasiePanu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul LocalGirceni
Adresa postala: Localitatea Girceni, Localitatea: Girceni, Cod postal: 737260, Romania, Tel.0235/347273, Email: [email protected], Fax: 0235347273
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2007 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer