Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie Club Sportiv Universitar -faza 1


Anunt de participare numarul 147702/04.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Universitatea Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, Nr.56, Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: sediu, Tel. +40 268478203, In atentia: Gabriel Calancea, Email: [email protected], Fax: +40 268478203, Adresa internet (URL): www.csu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Club Sportiv Universitar
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie Club Sportiv Universitar -faza 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, str. Calea Feldioarei
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie Club Sportiv Universitar faza 1, Sala de sport multifunctionala si spatii de cazare conform documentatie de atribuire atasata prezentului anunt de participare ( www.e-licitatie.ro)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE:
-REZISTENTA
-COMPARTIMENTARI SI INCHIDERI
-INVELITORI
-TAVANE SI ZUGRAVELI
-PLACAJE CERAMICE
-PARDOSELI
-TAMPLARIE
-CONFECTII METALICE
-FINISAJE EXTERIOARE
-INSTALATII ELECTRICE INTERIOARE si EXTERIOARE
PROCENTUL DE DIVERSE si NEPREVAZUTE 2, 5%=
529, 905.90 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 22, 150, 066.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 432.000 lei const conf art.86 din HG 925/2006 (RO16TREZ1315005XXX000137 CUI 4317756), valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP (scanata), cat si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006 Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA constituita conf art.90 din HG925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau alta modalitate din cele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G nr.1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se accepta si constitirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin.3 al art. 90 din H.G nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in conformitate cu art.91-92 alin.4 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depune a ofertele si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depune a ofertele .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.
Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.univ.dr.ing. Ioan Vasile ABRUDAN,
ing. Calancea Gabriel-Nicolae,
ing. Dogar Liviu Doru, Conf.dr.ing. Muntean Gavrila
ec.Banciu Elena Iuliana
ing.Fetti Teodor-Marius
prof. Balan Elena-Cristina
Cioriceanu Ion
adm.Gavrila Mihai-Traian
prof. Turcu Ioan
av.Dobos Daniel
ing.Covali DanDeclaratie privind calitatea de , participant la procedura Formular nr.6. Se poate utiliza formularul nr.13 in conformitete cu prevederile art.11 din HG925/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se va prezenta Formularul nr. 4 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 22000000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR
Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 4 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 22000000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Se va prezenta bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; ;
Experienta similara- Formularul nr.11 Cerinta minima: Se solicita prezentarea unuia sau mai multor certificate/documente/contracte/procese verbale de receptie/orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar/beneficiari, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme executarea in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei, de lucrari similare in valoare/valoare cumulata de cel putin 21000000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.
Informatii privind personalul tehnic si de specialitate Se va prezenta lista personalului-Formularul nr. 12 care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestuia. Personalul minim obligatoriu pentru indeplinirea contractului de lucrari va fi format dintr-o echipa cu experienta in lucrari de constructii civile si industriale, lucrari de drumuri, lucrari de instalatii apa-canal si lucrari de instalatii electrice, compusa din:
- responsabil tehnic cu executia ? domeniul I - atestat conform Ordinului nr.777/2003.
- responsabil tehnic cu executia ? domeniul II - atestat conform Ordinului nr.777/2003.
- responsabil tehnic cu executia ? domeniul IX- atestat conform Ordinului nr.777/2003.
- responsabil cu controlul de calitate ? se solicita decizie de numire;
- coordonator in materie de securitatea si sanatatea muncii ? studii tehnice cu formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG nr.300/2006.
Documente doveditoare pentru fiecare specialitate vor fi : atestari (dupa caz), carti de munca/contract individual de munca/extras Revisal/Angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate ? Formular 12A.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselo tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea lor de implicare.
Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ?Declararie pe proprie raspundere. Operatorul economic isi va asigura numarul adecvat de vehicule necesare desfasurarii corespunzatoare a activitatii, pentru care se vor achita costurile pentru intretinere si functionare, precum si toate taxele legale In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati.
Informatii privind subcontractantii/asociatii, specialitatea acestora si partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze
mplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001- sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul nr 11. Se vor prezenta certificarile/documentele/pv receptieSe vor completa formularele 12 si 12A., Declaratie pe propria raspundere. Nu se impune un nivel minim de dotare. Ofertantii vor prezenta lista cu utilare si echipamente raportata la tehnologiile care vor fi utilizate in indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru o evaluare corecta a existentei capacitatii tehnice invocate din declaratie va rezulta inclusiv forma de dispunere ( proprietare, inchiriere, leasing, etc) precum si date privind modelul/tipul echipamentului , precum si anul de fabricatie daca este cunoscutSe vor completa formularele 9 si 10.
Daca nu exista subcontractanti, se va declara acest fapt in continutul formularuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001-sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Departajarea ofertelor clasate pe locul 1 cu preturi egale- in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Clubul sportiv universitatea Brasov- birou juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr 56, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Tel. +40 268478203, Email: [email protected], Fax: +40 268478203, Adresa internet (URL): www.csu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer