Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie complex pentru sporturi de iarna (partie de schi) proiectare si executie


Anunt de participare numarul 89667/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUCEVITA
Adresa postala: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Localitatea: Sucevita, Cod postal: 727510, Romania, Punct(e) de contact: RADU OZARCHEVICI, Tel.0230-417.102, Email: [email protected], Fax: 0230-417.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM TErminal Suceava
Adresa postala: Universitatii, nr, 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie complex pentru sporturi de iarna (partie de schi) proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sucevita, Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Categorii de lucrari: Lucrari de defrisareLucrari de nivelare si amenajareLucrari constructii cladiri, instalatii pentru cladiri (electrice, sanitare si termice)Lucrari edilitare alimentare cu apa si canalizareLucrari instalatii transport pe cabluLucrari de drumuri, platforme betonate, sistematizare verticalaLucrari captare si amenajare torentiLucrari constructii hidrotehnice lac acumulare.Categorii de servicii: Servicii proiectare Elaborare Proiect tehnic conform cu prevederile HG 28/2007Sercicii verificare proiect exigente A1, A2, A4, A7 , B1, B5, C, D, E, F, Ie, Is si It.Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45234220-4-Lucrari de constructii de teleschi (Rev.2)
71200000-0-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categorii de lucrari: Lucrari de defrisareLucrari de nivelare si amenajareLucrari constructii cladiri, instalatii pentru cladiri (electrice, sanitare si termice)Lucrari edilitare alimentare cu apa si canalizareLucrari instalatii transport pe cabluLucrari de drumuri, platforme betonate, sistematizare verticalaLucrari captare si amenajare torentiLucrari constructii hidrotehnice lac acumulare.Categorii de servicii: Servicii proiectare Elaborare Proiect tehnic conform cu prevederile HG 28/2007Sercicii verificare proiect exigente A1, A2, A4, A7 , B1, B5, C, D, E, F, Ie, Is si It.Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului
Valoarea estimata fara TVA: 9, 910, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 175.000 lei, garantie de buna executie 10 % din valoarea de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Bugetul de stat - Program "Schi in Carpati"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local5.Certificat de grefa care atesta faptul ca fata de operatorul economic nu este deschisa procedura insolventei6.Certificat de cazier fiscal pentru operatorul economic7. Certificat de cazier judiciar al firmei si pentru administratorul Societatii8) Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.b) Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare din tara de rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil la 31.12.2007 si bilantul la 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competenteb) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu 4.663.885 Euro echivalentul a 19.821.507 Lei la curs 1 Euro = 4, 25 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 anib)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 anic)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitated)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anualee)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicee)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraf)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de muncag)Autorizari specificeh) Autorizare din partea producatorului pentru furnizare, interventie si reparatii la echipamentele/instalatiile si utilajele cu montaj (Instalatie transport cablu, tunuri de zapada, masina de batut zapada)Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)elaborare Proiecte tehnice pentru partii de schi si instalatii transport pe cablu. Se vor prezenta minim 3 contracte incheiate in ultimii 3 ani (incepute si finalizate sau in curs de executie) din care cel putin 1 contract finalizat cu o valoare de minim 35.000 Euro echivalent a 148.750 Lei la curs 1 Euro = 4, 25 Lei b)Lucrari executie (partie de schi cu instalatii transport pe cablu, cai de acces, parcari, cladiri, retele edilitare, amenajare torenti). Se vor prezenta minim 5 contracte incheiate in ultimii 5 ani (incepute si finalizate sau in curs de executie) din care cel putin 1 contract finalizat cu o valoare de minim 1.765.000 Euro echivalent a 7.500.000 Lei la curs 1 Euro = 4, 25 Lei c)- Arhitect cu drept de semnatura , - Inginer specializare constructii Inginer specializare Instalatii pentru constructii- Inginer specializare hidrotehnica - inginer specializare drumuri - inginer specializare instalatii de ridicat cu atestare ISCIR - inginer specializat proiectare Centrale termice Atestat ISCIR PT C9 - specialist topo cu atestat ANCPI si specialist geo se vor prezenta CV-uri, Diplame de studii si Copii dupa Cartile de munca - Verificatori de proiecte personal de specialitate propriu sau cooptat Pentru executie Lucrari : a) Responsabil Tehnic cu Executia atestat de ISC in Domeniile : Constructii drumuri, piste Constructii civile Constructii edilitare b) Responsabil cu controlul Calitatii lucrarilor si produselor de constructii c) Sef santier d) ingineri CFDP e) inginer instalatii electrice f) inginer instalatii termotehnice g) inginer specializare instalatii Pentru Servicii Atestat ANRE pentru proiectare retele electrice 0, 4-20Kv - tip B - Atestat ANRE executie lucrari instalatii/retele electrice 0, 4-20 Kv tip C1A si C2A - Certificat atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania pentru executie lucrari - Certificat atestare MAPDR in domeniul executiei de lucrari de imbunatatiri funciare - Atestat ISCIR proiectare echipamente de ridicat PT R1 ; Cazane sub presiune PT C9 (proiectare) - Atestat ISCIR montaj instalatii de transport pe cabluri teleschi conform PT R10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 09:00
Locul: Str. Universitatii, nr. 15-17, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sucevita
Adresa postala: Str. Principala Nr. 471, Localitatea: Sucevita, Cod postal: 727510, Romania, Tel.0230 417102, Email: [email protected], Fax: 0230 417102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer