Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de constructie de cladiri pentru cazare


Anunt de participare numarul 72424/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala: Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Stela Bona, Tel.0257280702, Email: [email protected], Fax: 0257280702
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de constructie de cladiri pentru cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Arad str.Ursului nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de proiectare si executie camin studentesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu documentatia tehnica din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 622, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 200000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare de stat 90% si surse din venituri proprii 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legal constituit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.pe propr.rasp., incadr.in situat.prev.la180 din oug 34/2006;decl.pe prop.rasp.priv.neinc.in prev.art.181 in oug.34/2006; certiv.constat. ORC copie si original din care.sa rez.adres.actual si obiect.act.societat.;certf.de inreg.fiscala copie; certif.constat.priv.indeplin.oblig.de plata a impoz.si tax.catre stat si locale;certif.constat si de atest fisc. sa fie in term.de valabil;docum. care dov. o form. de ireg.si atest.d.p, v.prof.in conf.cu prev.leg.din tara ofertant. in care .;docum.treb. sa dov.obiect.activ.solicitat in procedura; in limba romana legalizate.este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezult.exerc.fianc.la 31.12.2007 inreg.si vizat de org.fisc;balanta de verif.la 30.11.2008 verf.si stamp.;cifra de af.pe ultimii 3 ani a ofert.indiv.sau ofert.asociat prin cumul >4000000 LEI;i
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similar un contr.de constructii civile, proiectare si executie finalizat in ult.5 ani cu o val>4000000 lei atest si vizat pe constr.civile RCT si RTE fiec.contr.copia contr.de proiect si constr.civ. si recomandare de la ISC vizate;inf.priv.pers.tehnic de special. pt.exec.lucr.;lista princ.lucr.exec.in ult.5 ani din care sa rez.ca ofert.indiv.sau asoc.au derul.in ult.5 ani cel putin 3 contr.de lucr.de constr.civile fiec.cu o val.>2500000 lei si un contr. de proiect.in const.civil > 200000 lei;decl.priv.util.instal.echip.tehnic ale opert.econom.ptr.indepl.lucrarii.lista priv.subcontr.insot de acord.de subcontr.;decl.priv.partile din contract; in cazul oferteti.comacord asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
959 din 19.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei solic.scrise la fax.0257280702; c/v doc.se achita cu OP cont RO37 TREZ.021504601X006815 sau la cas.auror.contr.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 14:00
Locul: Arad b-dul Revolutiei nr.77 et.2 cam 39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofert.are drept sa partic.in baza unei imputern.scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Universitatii Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala: b-dul Revolutiei nr.77, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257283010, Email: [email protected], Fax: 0257280700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer