Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie de cladiri pentru cazare


Anunt de participare numarul 70740/12.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala: Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Stela Bona, Tel.0257280702, Email: [email protected], Fax: 0257280702
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie de cladiri pentru cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Arad str.Ursului nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare si executie camin studentesc 180 locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu documentatia tehnica din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 200000 lei, garantie buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare de stat 100%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legal constituit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in sit.prev.la art.180 si privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006; in cazul unei ofert.comune se va prezenta declaratiile pt.fiecare asociat;certificat constatator emis de ORC copie si original ptr.conformit., din care sa rezulte obiectul de activ.al societatii.asfel fie un ofert.individ.are in domeniul sau de activ.proiectare si executie constr.civile, fie asociatt-in cazul ofertei comune-au prin cumul activ.de proiect.si executie a const.civile;certif.de inreg.fiscala copie; certific.constatator privind indepi.oblig.de plata impozit.si taxelor catre stat si locale;certif.const.si de atestare fiscala sa fie in termen de valabilitate, in cazul ofertei comune prezent.certificatelor mentionate este obligatorie pt.fiecare asociat;documente care dov.o forma de inregistrare/atestare/apartenenta profesional.in conf.cu prev.legale din tara ofertantului.Documentele sa dovedeasca obiect.de activitate solicit.in procedura de achizie.Document.vor fi prezentate in limba romana , legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului finan.la 31.12.2007 inregistr.si vizat de organele fiscale;balanta de verificare la 30.11.2008 verif.si stampilata;cifra de afaceri pe ultimii 3 anu realiz.de ofert.individual sau ofert.asociati, prin cumul >6000000 lei;fisa privind situat.financ., inform.priv.obligatii contractuale in desfasurare.In cazul unei of.comune prez.docum.mentionate este obligatorie pt.fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara- un contract de proiectare si executie finalizat in ultimii 5 ani cu o val>8000000 LEI.Copia contr.de proiect.si const, va fi vizata de ISC.Inform.privind personalul tehnic de specialit.pt execut.lucrarilor; lista principal.lucrari exec.in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofert.individual sau asociatii au derulat cel putin 3 contr.de lucrari de constructii, fiiecare cu o val.>3500000 lei si un contract de proiectare a unei const.civile >300000 lei;decl.priv.utilajele instal.echip, tehnice de care dispune operatorul economic pt.indepl.coresp.a contract.de lucrari;lista privind subcontractantii insotita de acorduri de subc.;declaratie privind partile din contract.In cazul ofertei comune se va prezenta acord de asociere semnat de parti;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
103/ 09.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: docum.de atrib. se elib.in baza unei solicit. scrise, : e-mail: [email protected]; c/V doc.la cas. aut.contr.sau OPin cont: RO37 TREZ 021504601X006815
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 10:00
Locul: Aradb-dul Revolutiei nr.77 etj.2 cam.39- sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Universitatii Aurel Vlaicu din Arad
Adresa postala: b-dul Revolutiei nr.77, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257283010, Email: [email protected], Fax: 0257280070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer