Licitatie Publica - Lucrari de constructie "INSTITUT DE CERCETARE DEZVOLTARE INOVARE: PRODUSE HIGH-TECH PENTRU DEZVOLTARE DURABILA" Faza 1
Anunt de participare numarul 82636/18.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel.0268 413000 int 101, In atentia: ing Dogar Liviu Doru, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie "INSTITUT DE CERCETARE DEZVOLTARE INOVARE: PRODUSE HIGH-TECH PENTRU DEZVOLTARE DURABILA" Faza 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, zona Bartolomeu, parcelele cadastrale 159/A1168/1 si 156/A1170
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie pentru 11 cladiri de laboratoare, cu asigurarea conditiilor de calitate si a cerintelor pentru cladiri cu autonomie energetica ridicata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie pentru 11 cladiri de laboratoare, cu asigurarea conditiilor de calitate si a cerintelor pentru cladiri cu autonomie energetica ridicata
Valoarea estimata fara TVA: 24, 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
S-au luat in calcul lucrari similare care se vor negocia conform art.122 lit.j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 485.000 lei cu scrisoare de garantie de participare sau OP in contul de garantii indicat in fisa de date, Garantie de buna executie 10% din valoarea TVA a constractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa 2-fonduriFEDR (76, 7%) si bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, precum si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, Certificat constator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrul Comertului sau echivalent, Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, Cazier judiciar pentru administrator(i) precum si pentru persona imputernicita(unde este cazul)care semneaza declaratiile privind neincadrarea in prevederile art 180 si 181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani( 2006, 2007, 2008), Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008; Asigurarea riscului profesional: ofertantul va face dovada ca are acces, sau deja are, linii de credit confirmate de catre banci, sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor pentru 3 luni de minim 3.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului in ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare decat 5.000.000 Euro/anCash-flow de executie a lucrarilor pentru 3 luni, in valoare de minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani, Fise de informatii experiente similare, Recomandari din partea beneficiarilor finali, Certificare ISO 9001:2000 sau similar in termen de valabilitare, Certificare ISO 14001:2005 sau echivalent in termen de valabilitate, Certificare OHSAS 18001 sau echivalent. Lista cu echipamente si utilaje, Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimele 36 luni, asigurarea cu personal de specialitate, Lista cu personalul alocat pentru indeplinirea constractului, Declaratie privind subcontactantii si partile din contract indeplinite de subcontractanti, Acordurile de subcontractare( daca este cazul) , Acordul de asocire ( daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim un contract in valoare 3.850.000 euro(echivalent lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S93-133443 din 15.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante , Bdul Eroilor nr 29, Cladirea Rectorat, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la proiectul Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare: Produse High Tech pentru Dezvoltare Durabile, finantat prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa 2, din fonduriFEDR (76, 7%).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania, Tel.0268.41.41.14, Email: [email protected], Fax: 0268.47.51.46, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Contencios
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Tel.0268/413000 int 120, Fax: 0268/410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 12:21