Licitatie Publica - Lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni-Ivanesti in lungime de 6.7333 km si sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 89834/30.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PADURENI (CONSILIUL LOCAL PADURENI)
Adresa postala: Localitatea Padureni, Comuna Padureni, Judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Punct(e) de contact: Pascal Costica, Tel.0235485785, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0235485785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni-Ivanesti in lungime de 6.7333 km si sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Padureni, Comuna Padureni, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde Lotul I Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni Ivanesti in lungime de 6, 7333 km si Lotul II Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni Ivanesti in lungime de 6, 7333 km.Lotul II Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 791, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lotul I - 62.700 lei si lotul II - 15.500 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati, asociatii, societati mixte, asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 12B;
- ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 12C;
- certificate, caziere judicioare si alte documente echivalent emise de autoritati competente;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata;
- copie dupa certificatul de inregistrare;
- copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri TVA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 12.000.000 lei pentru lotul I si minim 3.000.000 lei pentru lotul II - completarea si prezentarea Formularului nr. 3 Informatii generale;
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente;
- scrisoare de bonitate atat pentru Lotul I cat si pentru Lotul II.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul I
Formular 12E din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 2 contracte din care 1 contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similarecu o valoare de minim 6.000.000 lei si cu o lungime a drumului de cel putin 6, 5 km.
Utilaje si echipamente tehnice: statie de preparat mixturi asfaltice; finisor repartizator; 2 autogredere; 3 compactoare; 10 autobasculante; 1 buldoexcavator; 3 incarcatoare frontale; instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa; freza de asfalt; cisterna de apa; 1 autobetoniera.
Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil de lucrare (sef punct de lucru) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniu de minim 2 ani; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniu de minim 5 ani.Lotul II
Formular 12E din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 2 lucrari de constructii similare din care 1 lucrare de constructii similare cu o lungime de minim 6 km.
Utilaje si echipamente tehnice: 2 excavatoare; 2 buldozere; 1 statie beton; 2 betoniere; 3 autovehicule tip basculanta; 2 compresoare; 1 automacara.Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 coordonator proiect, cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 inginer instalatii, cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 inginer hidrotehnist, experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil cu calitatea (CQ), cu experienta in domeniu de minim 5 ani.
Certificate:
ISO 9001;
ISO 14001;
OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Padureni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor sau persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropolos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4641, Fax: 021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260.600, Email: [email protected], Fax: 0232.225.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art. 281 al. 1 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Localitatea Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui
Adresa postala: Consiliul Local al Comunei Padureni, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Tel.0235.485.785, Fax: 0235.485.785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 10:37