Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni-Ivanesti in lungime de 6.7333 km si sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.


Anunt de participare numarul 85525/31.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PADURENI (CONSILIUL LOCAL PADURENI)
Adresa postala: Localitatea Padureni, Comuna Padureni, Judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Punct(e) de contact: Temistocle Diaconu, Tel.0235485785, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0235485785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni-Ivanesti in lungime de 6.7333 km si sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde lotul I Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni Ivesti in lungime de 6, 7333 km si lotul II Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare drum de interes local DC 35 (DJ 244C) Padureni Ivesti in lungime de 6, 7333 km.Lotul 2 Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare-epurare ape uzate sat Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 791, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lotul I: 62.700 lei.Garantia de participare lotul II: 15.500 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;
- ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;
- certificate, caziere judiciare si alte documente echivalent emise de autoritati competente;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
- copie dupa certificatul de inregistrare;
- copie dupa statutul sau actul constitutiv;
- copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri TVA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului de activitate aferent obiectului contractului, conform Formularul 3 Informatii generale;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 12.000.000 lei pentru lotul I si minim 3.000.000 lei pentru lotul II. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente;
- daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;
- ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus;
- atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul ILista principalelor lucrari de constructii - Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 1 contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire cu o valoare de minim 5.000.000 lei.
Operatorii economici se vor incadra in urmatoarele cerinte minime cu privire la utilaje si echipamente tehnice:
- statie de preparat mixturi asfaltice;
- finisor repartizator;
- 3 autogredere;
- 3 compactoare;
- 10 autobasculante;
- 1 buldoexcavator;
- 3 incarcatoare frontale;
- instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa;
- freza de asfalt;
- cisterna de apa;
- 1 autobetoniera.Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime:
1 coordonator de lucrari (sef de santier;
1 responsabilde lucrare (sef punct de lucru);
1 responsabil tehnic cu executia;
1 responsabil cu controlul tehnic de calitate.
Lotul II
Lista principalelor lucrari de constructii - Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 1 lucrare de constructii similare (retea de canalizare, statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Operatorii economici se vor incadra in urmatoarele cerinte minime cu privire la utilaje si echipamente tehnice:
- 2 excavatoare;
- 2 buldozere;
- 1 statie beton;
- 2 betoniere;
- 3 autovehicule tip basculanta;
- 2 compresoare;
- 1 automacara.
Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime:
1 coordonator proiect;
-1 inginer instalatii;
1 inginer hidrotehnist;
1 responsabil tehnic cu executia (RTE);
1 responsabil cu calitatea (CQ).
Prezentare certificate:
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferit in lei fara TVA
55%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Padureni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul de exercitare a cailor de atacDeciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 5 zile de la comunicare conform art. 256^2/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Localitatea Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui
Adresa postala: Consiliul Local al Comunei Padureni, localitatea Padureni, comuna Padureni, judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Tel.0235/485785, Fax: 0235/485785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer