Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie retea de canalizare si statie de epurare


Anunt de participare numarul 75656/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tiganasi (Primaria Comunei Tiganasi)
Adresa postala: comuna Tiganasi, judet Iasi, Localitatea: tiganasi, Cod postal: 707555, Romania, Punct(e) de contact: Moraru Elisabeta, Tel.0232/299076, Email: [email protected], Fax: 0232/299076, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria comunei Tiganasi
Adresa postala: loc. Tiganasi, com. Tiganasi, jud Iasi, Localitatea: Tiganasi, Cod postal: 707555, Romania, Punct(e) de contact: Moraru Elisabeta, Tel.0232/299076, Email: [email protected], Fax: 0232/299076
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie retea de canalizare si statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc Cirniceni, com. Tiganasi, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie retea de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie retea de canalizare si statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 854, 391.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 75000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoareafinalaa contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri Phare nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere- subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181;
-Declaratie privindcalitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert siIndustrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor ;
-Certificat de atestare fiscala pentru plata obligatiilor de stat si datoriilor bugetului local;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008 ;
-Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici(2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu9.000.000 lei;
-Profitul net conform ultimului bilant contabil sa fie pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a 3 (trei) contracte care din punct de vedere valoric sa reprezinte 50% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica;
-Declaratie privind , utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006 - 2008);
-CV-urile personalului de conducere si a persoanelor cheie;
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine :
-Certificatul ISO 9001 (sau similar), in domeniile constructii hidroedilitare (inclusiv instalatii de apa-canal, statii de pompare pentru alimentari cu apa), constructii civile si industriale, inclusiv sudarea conductelor din polietilena si otel ;
-Certificatul ISO 14001 (sau similar), pentru managementul de mediu in domeniile constructii hidroedilitare ;
-Certificatul OHSAS 18001 :2004 (sau similar) pentru constructii hidroedilitare (inclusiv instalatii de apa-canal, statii de pompare pentru alimentari cu apa), constructii civile si industriale, inclusiv sudarea conductelor din polietilena si otel;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Tiganasi, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala, , Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu , nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700020, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii al Primariei Tiganasi
Adresa postala: loc. Tiganasi, com. Tiganasi, Localitatea: Tiganasi, Cod postal: 707555, Romania, Tel.0232/299072, Email: [email protected], Fax: 0232/299072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer