Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie spatii de invatamant si de cazare pentru Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala la Universitatea din Bucuresti


Anunt de participare numarul 107348/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050107, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul tehnic, Tel. 021 3155524, In atentia:  Doamnei ing. Ileana Neagu, sef serviciu, Email:  [email protected], Fax:  021 3133531, Adresa internet (URL):  www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie spatii de invatamant si de cazare pentru Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala la Universitatea din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, soseaua Panduri nr. 90, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va executa o constructie noua de spatii de invatamant superior si spatii de cazare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 cladiri noi
Valoarea estimata fara TVA: 23, 975, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA, garantie de participare 450.000 lei, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat + Venituri proprii facultate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate
2. Certificat de cazier fiscal eliberat de Adm. Finantelor Publice, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
3. Prezentarea Certificatului de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani
2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile vizate de organele competenteCompletarea Formularului 3Cifra de afaceri egala sau mai mare decat 45000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani
2. Declaratie privind utilajele
3.Declaratie privind personalul si personalul de specialitate
4. Standarde de asigurarea calitatii, mediului, sanatate si securitate ocupationala si al responsabilitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, copii dupa maxim 3 contracte similare in valoare cumulata de minim 23000000 lei, cu recomandari si procese verbale de receptie2. Declaratie privind utilajele Formularul 8 din documentatie3.Declaratie privind personalul si personalul de specialitate Formularul 7, CV-uri, RTE, CQ4. Standarde de asigurarea calitatii, mediului, sanatate si securitate ocupationala si al responsabilitatii (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA8000sau echivalente)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 11:30
Locul: Sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti, bd. M. Kogalniceanu nr. 36-46, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Proiectul lucrarii pe CD se obtine de la serviciul tehnic, telefon 0213155524.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041804, Romania, Tel. 0213223377, Fax:  0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta - conf. art. 256 (2) lit. a din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din BucurestiDirectia juridica
Adresa postala:  B-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, sector5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050107, Romania, Tel. 0213077375
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer