Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie ,,Statie de transfer deseuri Tg-Carbunesti "


Anunt de participare numarul 73609/16.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA TG CARBUNESTI
Adresa postala: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Localitatea: Targu Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Punct(e) de contact: Gauca Letitia, Tel.0253.378.603, Email: [email protected], Fax: 0253.378.663, Adresa internet (URL): www.primariacarbunesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie , ,Statie de transfer deseuri Tg-Carbunesti "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Primaria Tg-Carbunesti , Tg-Carbunesti , sat Cojani , Jud.Gorj, cod 215500
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie statie de transfer deseuri in orasul Tg-Carbunesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 537, 903EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 10750 euro echivalent in lei la cursul BNR din data de 30.03.2009, garantie de buna executie -10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri UE si buget local ( contract Phare 2005/017-553.04.01.04.01.037 )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere -asocierea va fi legalizata , fara a se crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formularul A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular B, prezentare certificat de sarcini fiscale , valabil la data deschiderii ofertelor , emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice , privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat , care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor , prezentare certificat de sarcini fiscale , valabil la data deschiderii ofertelor , emis de catre organele competente ale Administratratiei Publice Locale , privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale , care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor , Persoane juridice /fizice romane -certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , nu mai vechi de 30 de zile -se va prezenta in original sau copie legalizata ;certificat de inregistrare /autorizatie de functionare / altele echivalente -se vor prezenta in copie legalizata sau copie cu stampila de conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2007 din care sa rezulte ca societatea nu inregistraeaza pierdere (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate );
-raport financiar semestrial la 30.06.2008 din care sa rezulte ca societatea nu inregistreaza pierdere ( copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate );
-cifra medie de afeceri pe anii 2005, 2006 , 2008 sa fie de minim -550000 euro-formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prez.form. C3 privind princip. lucr. exec. in ultimii 5 ani , un contract de executie de lucrari similare , insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucarilor si recomandarea beneficiarului vizata de I.S.C cu o valoare cumulata de minim 550000 ; formularul E-declaratie cuprinzand activitatile de utilaje si echipamente , formularul F(declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ; privind subcontractantii -formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora , Fisa de informatii generale -Formular B2 ;
-Certificat de conformitate produs -copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate ;
-Standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001/2000 ;Certificat ISO 14001/2005 ;Certificat OHSAS 18001/2004 , sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante , Tg-Carbunesti , str. Trandafirilor , nr.41 , jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg-Carbunesti
Adresa postala: Str. Trandafirilor, Nr.41, cod postal 215500, ,Localitatea: Tg-Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor in termen de 5 zile .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Tg-Carbunesti ,
Adresa postala: Str. Trandafirilor, Nr.41, Localitatea: Tg-Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Tel.0253/378603, Email: [email protected], Fax: 0253/378663
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2009 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer