Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII - CENTRUL DE RESPIRO PENTRU PERSOANE CU HANDICAP ILOVAT
Anunt de participare numarul 68031/03.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Adresa postala: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Danciulescu, Tel.0252-324460, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0252-328658, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII - CENTRUL DE RESPIRO PENTRU PERSOANE CU HANDICAP ILOVAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ilovat, Judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii - Centru de respiro pentru persoane cu handicap Ilovat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se va intocmi pe intreaga cantitate de lucrari din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 363, 860RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se opteaza pentru suplimentarea listei de lucrari in raport de fondurile bugetare disponibilizate.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -33638, 60 lei, pentru IMM-uri 18819, 30 lei siGarantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului;pentru IMM-uri 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume disponibilizate din bugetul D.G.A.S.P.C. Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; certificat de atestare fiscala(original sau copie legalizata);certificat de inregistrare conform cerintelor punctului V.2. din DEPO; certificat constatator conf.cerintelor punctului V.2. din DEPO
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nespecificat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; informatii privind experieta similara in ultimii 5 ani; 3 recomandari cu viza ISC; declaratie care contine informatii privind dotarile;declaratie privind numarul personalului angajat; declaratie privind autorizarea executiei de instalatii utilitare; certificat ISO 9001/2001 sau echivalent(original sau copie legalizata); certificat ISO 14001/2005 sau echivalent(original sau copie legalizata);certificat OHSAS 18001/2004sau echivalent(original sau copie legalizata);informatii privind subcontractantii daca este cazul.Toate documentele sunt obligatorii.Operatorul economic trebuie sa respecte precizarile din DEPO cap.V.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte sau extrase din contracte care sa insumeze minim 1600000 lei si sa fie insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
80%
Descriere:
2.
TERMENUL DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
TERMENUL DE GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 11:00
Locul: D.G.A.S.P.C. Mehedinti, str.Traian, nr.89, etaj 1, camera 29, Birou Achizitii Publice, Drobeta Turnu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor si reprezentantii U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.02511418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C. Mehedinti - Birou juridic contencios administrativ
Adresa postala: str.Traian nr.89, ,Localitatea: Drobeta Turnu - Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel.0252324460, Email: [email protected], Fax: 0252328658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 15:25