Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii - Construire Camin Cultural in Comuna Sucevita


Anunt de participare numarul 76398/28.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUCEVITA
Adresa postala: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Localitatea: Sucevita, Cod postal: 727510, Romania, Punct(e) de contact: RADU OZARCHEVICI, Tel.0230-417.102, Email: [email protected], Fax: 0230-417.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii - Construire Camin Cultural in Comuna Sucevita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Suceava, Comuna Sucevita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii - Construire Camin Cultural in Comuna Sucevita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii - Construire Camin Cultural in Comuna Sucevita
Specificatii tehnice si liste de cantitati de lucrari conform Documentatiei de atribuire atasate Anuntului de participare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 132, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000 Lei , garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare si Fonduri atrase - sponsorizari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrariiIn cazul in care operatorul economic beneficiaza de sustinerea altor persoane fizice/juridice se aplica prevederile Art 186, 190 din OUG 34/2006.b) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente - in copie. Pentru cei care inca nu au Bilantul depus la ANAF pentru anul 2008 in locul acestuiase va prezenta Bilantul contabil la 30.06.2008 si Balanta de verificare la 31.12.2008.
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei de la punctul a): 1. Se va face dovada capacitatii de sustinere financiara si materiala a lucrarilor pana la prima receptie(Deviz rezistenta conform PT), conform graficului de executie dinmodelulde contract prezentat in sectiunea IV a documentatiei.2. Se va prezenta Scrisoare de bonitate financiara emisa de banca cu care operatorul economic colaboreaza din care sa rezulte urmatorii indicator economici: a) Rata lichiditatii imediate = Lichiditati / Pasive imediat exigibilemai mare sau egal cu 0, 5b) Rata lichiditatii intermediare = [Disponibilitati + Creante certe (incasare in maxim 90 zile) ] / Pasive curente (scadente in 90 zile) mai mare sau egal cu 1.Cerinta minima punctul c): Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani de minim 9.000.000 Lei echivalent 2.131.792Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare (lucrari de constructii cladiri civile) executate in ultimii 5 ani, b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil tehnic cu executia, Sef santier si controlul calitatii in original;c)declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original;d)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in original;e)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original;In cazul in care ofertantul nu dispune de personal specializat intr-un anumit domeniu acesta va prezenta Copia Contractului de subantrepriza, dovada inregistrarii (ORC) a subcontractantului si personalul acestuia insotit de calificari dovedite prin Legitimatii sau Autorizari pe care le detin precum si Atestarile/Autorizarile operatorului economic care ii confera acestuia calitatea de executant pentru categorii de lucrari ce necesita autorizari speciale de tipul ANRE Lucrari instalatii electrice, (ISCIR Cazane sub presiune daca este cazul)
f)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;
Ofertantul va prezenta persoana responsabila cu protectia muncii si Atestarile profesionale eliberate de catre institutii abilitate. In cazul in care este cooptat o persoana din afara firmei sau o organizatie specializata pe instruirea si controlul protectiei muncii , ofertantul va prezenta Copia Angajamentului/Conventie/Conmtract incheiat insotit de atestarile profesionale eliberate de institutii abilitate
g)Certificate ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001 sau similar, privind certificarea sistemului de management al calitatii, de mediu si ocupational in cadrul organizatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara: cel putin 1 contract finalizat in ultimii 5 ani cu valoare fara TVA de minim950.000 Lei echivalent 225.022 euro , Operatorul economic va prezenta in Copie Contractul de lucrari insotit de PV de receptie la terminarea lucrarii in copie si Recomandare emisa de Beneficiar in original2.Nu se accepta societati in curs de certificare pentru standardele calitate tip ISO 9001, 14001 si 18001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 11:00
Locul: Ciomuna Sucevita, Judetul Suceava, Sediul Primariei Sucevitra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici, Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasat Anuntului de participare se regasesc informatiile tehnice absolut necesare ofertarii.Consultarea intregului Proiect tehnic poate fi facuta in fiecare zi intre orele 08-16 la sediul Primariei Sucevita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Sucevita
Adresa postala: Comuna Sucevita Nr. 471, Judetul Suceava, Localitatea: Sucevita, Cod postal: 727510, Romania, Tel.0230 417012, Email: [email protected], Fax: 0230 417012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer