Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de Constructii - Proiectare si executie cuprinzand: platforma betonata, hala metalica, statie de sortare si maruntire deseuri


Anunt de participare numarul 61799/19.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Olarean, Tel.0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Constructii - Proiectare si executie cuprinzand: platforma betonata, hala metalica, statie de sortare si maruntire deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Suceava, 5Km sud est de municipiul Radauti la Depozitul de desuri menajere
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Proiectare si Constructie cuprinzand: platforma betonata 400mp, hala metalica 400mp, statie de sortare si maruntire deseuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de Proiectare si Constructie cuprinzand: platforma betonata 400mp, hala metalica 400mp, statie de sortare si maruntire deseuri, specificatii tehnice si cantitati de lucrari conform caietului de sarcini impartite in 2 Loturi dupa cum urmeaza: Lotul 1 Servicii de proiectare si Lotul 2 Lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 747, 440EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare 2004 si Fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181
Certificate de atestare fiscala eliberate de catre DGFPS si Primaria Locala
Certificat constatator eliberat de catre ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pentru anii 2006 si 2007
Declaratie privind Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani
Scrisoare bancara privind bonitatea ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minim 1.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare (constructie de cladiri noi) din ultimii 5 ani, Recomandari-minim 3 insotite de Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, Declaratie privind efectivele de personal, personal de conducere, executie, atestarile profesionale ale acestora, resurse tehnice, Declaratie privind subcontractantii, Declaratie privind personalul cu atributii in Controlul Calitatii si Responsabil cu executia pe fiecare categorie de lucrari ce urmeaza a fi executate, Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii, Declaratie privind masurile aplicate privind protectia mediului, Standarde de calitate-Certificate ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari-minim 3 insotite de Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 11:00
Locul: Primaria Radauti, Municipiul Radauti, Str. Piata Unirii, Nr. 2, Cod postal 725400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante, Persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Reabilitarea sistemului de colectare, transport si constructia unei statii de tratare mecanica a deseurilor in municipiul Radauti", cod Perseus RO2004/016-772.04.01.09, finantat prin Programul PHARE 2004: Coeziune economica si sociala, "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane si Achizitii Publice
Adresa postala: Primaria Radauti, Str. Piata Unirii, Nr. 2, Localitatea: Radauri, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230 561140, Email: [email protected], Fax: 0230 564703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer