Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII DEZVOLTAREA STATIUNII BAILE GOVORA: REABILITAREA CASEI DE CULTURA IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI BALNEAR; CONSTRUCTIE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI BAZA KINETOTERAPIE


Anunt de participare numarul 78122/25.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BAILE GOVORA
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Localitatea: Baile Govora, Cod postal: 245200, Romania, Punct(e) de contact: GEORGESCU NICOLETA-MIHAELA, Tel.0250770460, Email: [email protected], Fax: 0250770800, Adresa internet (URL): www.primaria-baile-govora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII DEZVOLTAREA STATIUNII BAILE GOVORA: REABILITAREA CASEI DE CULTURA IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI BALNEAR; CONSTRUCTIE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI BAZA KINETOTERAPIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL BAILE GOVORA, JUD. VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII DEZVOLTAREA STATIUNII BAILE GOVORA: REABILITAREA CASEI DE CULTURA IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI BALNEAR; CONSTRUCTIE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI BAZA KINETOTERAPIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII DEZVOLTAREA STATIUNII BAILE GOVORA: REABILITAREA CASEI DE CULTURA IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI BALNEAR; CONSTRUCTIE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA SI BAZA KINETOTERAPIEorasul Baile Govora, judetul Valcea.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 097, 252.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 50.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACT IN BAZA ART. 44, 45 DIN O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular ACerinta obligatorie: completare formular B insotit de Adresa de la Judecatoria in a carei raza este inscrisa firma ca persoana juridica, din care sa rezulte neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Cerinta obligatorie: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Bilant contabil pe ultimii 3 ani, inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani Formularul C3
Lista de experienta similara- se va prezenta un contract de executie lucrari similar celui supus achizitiei finalizat, insotit de Procesul-verbal la terminarea lucrarilor.
Cerinta minima : Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii pe ultimii 3 ani - se va preciza calificarea personalului care va executa lucrarea Formularul F
Cerinta minima : Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul- Formularul E. Se accepta inchirieri, colaborari conf. art. 178(2) si art. 188(3)/OUG34 pentru dotarea tehnica, adecvata specificului lucrarii care face obiectul prezentei licitatii deschise.
Alte autorizari specifice executantul trebuie sa fie autorizat in executia acestui gen de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta utilaje si echipamente necesare lucrarilor de excavare fundatii (excavator); schele metalice; utilaje pentru prepararea si transportul betonului; utilaje pentru transportul materialelor de constructii si al moluzului; alte scule si unelte electrice (flex, masina de gaurit, motoferastrau, aparat de sudura)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
4.
Garantia acordata lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4094 DIN 19.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI BAILE GOVORA, JUD. VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Prin prezentareaunei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131046141, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BAILE GOVORA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 75-77, Localitatea: BAILE GOVORA, Cod postal: 245200, Romania, Tel.0250770460, Email: [email protected], Fax: 0250770460, Adresa internet (URL): www.primaria-baile-govora.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer