Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii reabilitare sarpanta si invelitoare la Scoala cu clasele I-IV din cadrul Grupului Scolar Doamna Oltea din Dolhasca


Anunt de participare numarul 51979/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULDOLHASCA
Adresa postala: STR. CAMINULUI, ORASUL DOLHASCA, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Dolhasca, Cod postal: 727170, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU HUTANU, Tel.0230546101, Email: [email protected], Fax: 0230546101, Adresa internet (URL): prdol-1
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii reabilitare sarpanta si invelitoare la Scoala cu clasele I-IV din cadrul Grupului Scolar Doamna Oltea dinDolhasca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-IV din cadrul Grupului Scolar Doamna Oltea Dolhasca, Oras Dolhasca, Judet Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii reabilitare sarpanta si invelitoare la Scoala cu clasele I-IV din cadrul Grupului Scolar Doamna Oltea dinDolhasca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii - reabilitare sarpanta si invelitoare laScoala cu clasele I-IV Dolhasca , Judetul Suceava, , Cod CPV45000000-7 specificatii tehnice conform Caietului de sarcini (Proiect Tehnic 15/2008), categorii de lucrari dupa cum urmeaza:
1. Lucrari de tamplarie CPV 45421100-5
2. Lucrari de sarpanta si invelitoare, lucrari de ignifugare CPV 45261000-4
Valoarea estimata fara TVA: 102, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul local, Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007
Declararea Cifrei Medii de Afaceri pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor lucrari similare (constructie/reabilitare cladiri) executate in ultimii 5 ani, # recomandari insotite de Copii ale Proceselor Verbale de receptie si Contracte, Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat, Declaratie privind personalul responsabil cu Controlul Calitatii si Atestatul acestuia, Declaratie privind personalul responsabil cu executia (RTE, Sef Santier, sef punct lucru) si Atestarile profesionale ale acestora, Declaratie privind resursele tehnice angajate pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind subcontractantii, Declaratie privind masurile de munca si protectia muncii, Autorizari/Atestari ale firmei si ale persoanei eliberate (M.A.I)de institutii abilitate in baza carora se pot executa Lucrarile de ignifugare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Cont: RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 10:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilorPersoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0230 546101, Email: [email protected], Fax: 0230 546101
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan CEl Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Dolhasca
Adresa postala: Str. CaminuluiNr. 3, Localitatea: Dolhasca, Cod postal: 727170, Romania, Tel.0230 546101, Email: [email protected], Fax: 0230 546101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer