Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII
Anunt de participare numarul 46146/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR SECTOR 4
Adresa postala: STR.MIREA MIOARA LUIZA , NR. 1A, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA BUGAN, Tel.0726908205, Email: [email protected], Fax: 4601420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UNITATI DE INVATAMANT SECTOR 4
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII LA UNITATILEDE INVATAMANT SECTOR 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII LA UNITATILEDE INVATAMANT DIN SECTORUL 4
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA DE ELIGIBILITATE , DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PRVEDERILE ARTICOLULUI 181 , CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL , CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA LIBERAT DE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA, CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI , FISA DE INFORMATII GENERALE . DOCUMENTELE VOR FI PRZENTATE IN COPIE SEMNATA SI STAMPILATA VALABILE LA DATA DEPUNERII . LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SIN DESCALIFICAREA CANDIDATULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL DIN ANUL 2007 VIZAT SI INREGISTRAT (COPIE SEMNATA SI STAMPILATA PE FIECARE PAGINA), CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI (ORIGINAL) , DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII TREI ANI , (ORIGINAL) DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE (ORIGINAL) , DECLARATIE ECHIPAMENTE SI UTILAJE (ORIGINAL) FISA EXPERIENTA SIMILARA (ORIGINAL) CERTIFICAT ISO 9001 SAU ADEVERINTA IN CURS DE ACREDITARE IN CONSTRUCTII SI LUCRARI DE INSTALATII (COPIE) RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARILOR PENTRU LUCRARILE EXECUTATE , LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA CANDIDATULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
NU LIMITAM NUMARUL DE CANDIDATI
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 10:00
Locul: SEDIUL DIRECTIE GENERALE DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR , SECTOR 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU REPREZENTANTII AUTORIZATI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL STAVROPOLIUS NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Adresa postala: STR. MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041531, Romania, Tel.4601420, Fax: 4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 13:51