Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, amenajarea terenului, utilitati, instalatii, finisaje, montaj si dotari pentru obiectivul de investitii CENTRUL DE AGREMENT ROYAL


Anunt de participare numarul 99789/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC GEMADA SERV SRL
Adresa postala:  STR. COSTACHE NEGRI, NR.10, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700073, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN COTOFREI, Tel. 0332404007, Email:  [email protected], Fax:  0332404007, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. GEMADA SERV S.R.L.
Adresa postala:  Str. Costache Negri, nr.10 (punct de lucru), Localitatea:  Iasi, jud. Iasi, Cod postal:  700073, Romania, Punct(e) de contact:  Cotofrei Sorin, Tel. (+40) 0332 404007, In atentia:  Cotofrei Sorin, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 0332 404007
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. GEMADA SERV S.R.L.
Adresa postala:  Str. Costache Negri, nr.10 (punct de lucru), Localitatea:  Iasi, jud. Iasi, Cod postal:  700073, Romania, Punct(e) de contact:  Cotofrei Sorin, Tel. (+40) 0332 404007, In atentia:  Cotofrei Sorin, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 0332 404007
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. GEMADA SERV S.R.L.
Adresa postala:  Str. Costache Negri, nr.10 (punct de lucru), Localitatea:  Iasi, jud. Iasi, Cod postal:  700073, Romania, Punct(e) de contact:  Cotofrei Sorin, Tel. (+40) 0332 404007, In atentia:  Cotofrei Sorin, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 0332 404007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Restaurante si alte activitati de servicii de alimentatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, amenajarea terenului, utilitati, instalatii, finisaje, montaj si dotari pentru obiectivul de investitii CENTRUL DE AGREMENT ROYAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Teren in intravilan mun. Iasi, Aleea Mihail Sadoveanu, FN, numar cadastral 17963
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin proiect se creeaza o structura de agrement turistic ?localitatea Iasi, Regiunea de Dezvoltare Nord-Est. Investitia este impartita in opt obiecte, dupa cum urmeaza: 1) Amenajarea terenului + Terasamente - Sapatura generala; 2)Centru de Agrement Tronson 1 + Tronson 2 + Tronson 3 (vaporas) + Tronson 4 (scara exterioara; 3)Centru de Agrement Turn;4)Centru de Agrement Piscina exterioara + plaja;5)Amenajarea incintei; 6)Utilitati in incinta; 7)Utilitati pe domeniul public; 8)Organizare de santier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Antreprenorul va executa lucrari de constructii, amenajarea terenului, utilitati, instalatii, finisaje, montaj si dotari pentru obiectivul de investitii CENTRUL DE AGREMENT ROYAL.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 347, 945.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este in cuantum de 960.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, DMI 5.2, surse proprii. Plata se efectueaza nu mai tarziu de 60 de zile calendaristice de la comunicarea facturii in original.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Formular 2;
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3;
Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, Declaratie privind istoricul litigiilor din ultimii 2 ani - Formular 6; adresa din partea tribunalului din care sa rezulte ca nu exista dosare pe rol cu privire la potentiala declansare a unei proceduri legale pentru declararea sa in faliment/lichidare si ca nu a fost declarat ?una din aceste situatii, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4, Informatii generale despre ofertant - Formular 5, Certificat de ?egistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator(?criere de mentiuni) emis ?temeiul art. 17^1 alin. 1 lit. c) din Legea 359/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri - Formular 7;
Copii ale bilanturilor contabile sau extrase de bilant precum si contul de profit si pierdere in dovedirea cifrei de afaceri, pentru anii 2007, 2008 si 2009;
Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 96.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizate ?ultimii 5 ani - Formular 8;Copii ale contractelor, Copii ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz), Recomandari din partea beneficiarilor;
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice - Formular 9;
Rapoartele de inspectie tehnica pentru utilaje, dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilaje;
Declaratie privind efectivul mediu de personal - Formular 10; Declaratie privind personalul de specialitate - Formular 11;
Declaratie cu privire la reinnoirea/prelungirea certificarilor/atestarilor - Formular 12;
Declaratie angajament (Formular 13) privind contract depozitare pamant sau contract cadru;
Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza a fi ?eplinite de subcontractanti - Formular 14, acorduri/contracte de subcontractare;
Certificat sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;Declaratia privind respectarea legislatiei de protectie a mediului - Formular 16;
Certificat ISO 14001 sau echivalent;
Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate ?munca - Formular 15
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta dovezi privind: executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin unul sau maxim 2 (doua) contracte care sa fi avut ca obiect constructii similare, contract/contracte cu ovaloare cumulata de minim 48.300.000 lei.Cerinta minimaeste ca ofertantul sa faca dovada ca ca are in proprietate sau ca are un drept de folosinta asupra urmatoarelor utilaje/echipamente: Statie de betoane;Statie de betoane si mortare cu capacitate de minim 9 mc/ora ce poate fi montata la teren;3 autobetoniere;1 autopompa pentru beton;2 buldoexcavatoare;1 cilindru compactor;3000 mp cofraje metalice;Masina de fasonat armaturi;2 excavatoare;3 autocamioane de transport;1 program software pentru managementul proiectelor;1 program software pentru calculul automat al devizelor si situatiilor de plata;Cerinte minime pentru personalul de specialitate: 1 Sef santier inginer constructor Constructii civile, industriale si agricole (CCIA) cu experienta de minim 8 ani in domeniul constructiilor CCIA; 1 Sef santieradjunct inginer constructor CCIA cu experienta de minim 6 ani in domeniul constructiilor CCIA;1 responsabil tehnic cu executia CCIA cu experienta in domeniul CCIA de minim 3 ani de la atestare, 1 specialist in instalatii in constructii, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani; Responsabili privind controlul de calitate (CQ) in constructii in domeniile: CCIA, alimentare cu apa, canalizare;alimentare cu energie electrica;drumuri si platforme; instalatii electrice;instalatii gaze; 1 specialist instalatii electrice pentru inalta, medie si joasa tensiune;1 specialist instalatii gaze;1 specialist sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor, 1 specialist sisteme de alarmare impotriva efractiei;1 specialist instalatii termice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere:
4.
Oferta tehnica
30%
Descriere: Planul calitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
72.DA/26.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 14:00
Locul: Iasi, str. Costache Negri nr.10, jud. Iasi (punct de lucru)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa participe la deschiderea ofertelor - Formular 21
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul de interventie 5.2 – Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 213 104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 213 104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi - Sectia comerciala, contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str A. Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, jud. Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. (+40) 232.260.600, Fax:  (+40) 232.219.660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse conform prevederilor OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. GEMADA SERV S.R.L.
Adresa postala:  Str. Costache Negri, nr.10 (punct de lucru), Localitatea:  Iasi, jud. Iasi, Cod postal:  700073, Romania, Tel. (+40) 0332 404007, Fax:  (+40) 0332 404007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer