Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii canalizare menajera Fenes, comuna Armenis, judetul Caras-Severin


Anunt de participare numarul 80340/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ARMENIS (CONSILIUL LOCAL ARMENIS)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALANR 368, Localitatea: Armenis, Cod postal: 327005, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MATICA, Tel.0255529604, Email: [email protected], Fax: 0255529604, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii canalizare menajera Fenes, comuna Armenis, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Fenes, judet Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie canalizare menajera Fenes, comuna Armenis, judet Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt cuprinse in Anexa "Cantitati de lucrari".
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 64.000 RON.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Og nr.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Formularului 12A - Declartie privind eligibilitatea, 12B - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre Bugetul de Stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de Impozite si taxe valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se vor prezenta bilanturile contabile din ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) vizate si inregistrate la organele competente in copie semnata si stampilata conform cu originalul pe fiecare pagina;
- Pentru demonstrarea indeplinirii indicatorilor fiannciari, ofertantul va prezenta scrisoare de bonitate bancara;
- Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa obligatia de a incheia polita de asigurare a lucrarilor pe perioada executiei;
- Prezentarea Formularului B2 Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2.100.000 Euro;
- Lichiditatea generala la 31.12.2008>100% (active circulante/datorii curente x 100);
- Solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2008 (capital propriu/total pasiv x 100) >30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 12F Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Formular nr. 31 Experienta similara;
- Copie dupa contract si procesul de receptie la terminarea lucrarilor;
- Recomandare, in original cu viza ISC.
- Formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tenice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Formularul 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Lista personalului ce va fi angajat in contract, completat, semnat si stampilat;
.Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent - in domeniul proiectului, copie conform cu originalul.
- Certificare in managementul de mediu ISO 14001 sau echivalent;
- Certificare in managementul sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001 sau echivalent);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se solicita ca ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa fi finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara in valoare de minimum 700.000 Euro.Ofertantul are obligatia de a asigura urmatorii experti cheie: 1. Un inginer, absolvent al Facultatii de constructii, cu minim 5 ani vechime in executie, in relatie de munca legala cu antreprenorul;2. Un RTE cu documente de atestare valide, in relatie de munca legala cu antreprenorul, cu vechime de min. 3 ani in domeniu;3. Un Responsabil CQ cu documente de atestare valide si relatie de munca legala cu antreprenorul, cu vechime de min. 3 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie oferit lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 12:00
Locul: Armenis, Str. Principala nr. 368
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0216104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Pta tepes Voda 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498 054, Fax: 0256 498 092, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Armenis
Adresa postala: Str. Principalan nr. 368, Localitatea: Armenis, Cod postal: 327005, Romania, Tel.0255529604, Email: [email protected], Fax: 0255529604
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer