Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii civile - reparatii si reabilitare constructii existente si executie constructii noi


Anunt de participare numarul 102701/25.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)
Adresa postala:  COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Punct(e) de contact:  NICU MATEI, Tel. 457.01.15, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii civile - reparatii si reabilitare constructii existente si executie constructii noi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritorul administrativ al localitatii Jilava
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii civile ? reparatii si reabilitare constructii existente si executie constructii noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aproximativ 19000 mp de suprafata desfasurata avand ca obiect lucrari de constructii
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 3150.000 Euro fara TVA - 6.300 mp
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 600.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere
2. Istoricul litigiilor
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
6. Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului7. Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului
8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, si 2009) safie minim 5.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelordelucrari similare; Fisa experienta similara ; Lista privind personalul propus ;Copii dupa cartile de munca/ contracte; CV-uri; Diplome dupa atestari si studii; Declaratii de disponibilitate pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a cel putin unui contract similar finalizat in ultimii 5 ani, cu o valoare finala certificata sa fie de cel putin 2.500.000 Euro, exclusiv TVA; trei ingineri constructori specializarea constructii civile;putin doi ingineri constructori, specializarea instalatii; responsabil tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice; manager al sistemelor de management al calitatii; manager al sistemelor de management de mediu; doi specialisti in domeniul calitatii; Statie betoane 1 buc; vibrator beton 1 buc; Excavator1 buc; Buldozer 1 buc; Compactoare 1 buc;Incarcator frontal 1 buc; Macara 1 buc; Schela 1000 mp;Autobetoniera 9 mc 1 buc; Pompa beton 1 buc; Autobasculante 3 buc; OHSAS 18001; ISO 14001;ISO 9001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Conf. art. 1 Ord. ANRMAP nr. 51/2009 prin invoc. nat. excep. a sit. ec. act. Sc. din loc. Jilava necesita lucr. urg. de intr. si rep., fara de care nu se poate inc. anul sc. in cond. opt.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Crit. de sel. a cand.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); Pct. max. de 100%Crit. de sel. se aplica doar cand. care indeplinesc cerintele min. de calificare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii candidatiilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.311.80.90, Fax:  021.311.80.95, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta a unui a act sau decizie considerata nelegala. Vezi. art. 256.2 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Urbanism Amenajarea Teritoriului si Dezvoltare Durabila
Adresa postala:  Sos. Giurgiului nr. 279, Comuna Jilava, Jud. Ilfov, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Tel. 021.457.01.15, Email:  [email protected], Fax:  021.457.11.71, Adresa internet (URL):  www.primariajilava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer