Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?;


Anunt de participare numarul 118836/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Adresa postala:  B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  EDUARD BURLACU, Tel. 0248/721033, In atentia:  CONSTANTIN PORCEANU, Email:  [email protected], Fax:  0248/721107, Adresa internet (URL):  www.primariacurteadearges.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Curtea de Arges;
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA DE LUCRARI PRIVIND CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatile si scopul contractului sunt prezentate detaliat in caietul de sarcini. Consiliul Local Curtea de Arges organizeaza licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de lucrari de executie pentru un numar de 47 de strazi, reprezentand modernizarea a 33, 714 km;
Valoarea estimata fara TVA: 35, 402, 699RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 700.000Ron;Garantia de buna executie: 10% din val.contractului(faraTVA)Daca partile convin se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate prezentate la plata;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- P.O.R 2007-2013, Axa prioritara 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul ?Centre urbane?;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, A.C. solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei): Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;Cazier judiciar;Certificat de atestare fiscala BGC;Certificat de atestare fiscala BL;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare, Certificat constatator ORC;CUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei): - Bilanturile contabile 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente;
- Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari 2007, 2008, 2009;
- Declaratii privind cifra medie de afaceri;
- Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 70 milioane lei;
- Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 12 milioane lei, pe perioada derularii contractuluiprintr-o adresa, document, comunicare in original, emis de o organizatie, institutie financiara pentru A.C. si cu referire la aceasta procedura, care sa precizeze ca situatia financiara a operatorului economic a fost examinata si ca pe baza acestei examinari, operatorul economic ce participa la procedura (pe perioada derularii contractului) este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit in valoare de minim 12 milioane lei, daca operatorul economic o va cere. Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta adresa/comunicare;
- Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor;
- Angajament sustinere economico-financiara(daca este cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int, respectiv: ANUL CURS EURO/LEU 2007/3, 3373; 2008/ 3, 6827; 2009/4, 2373;
- Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei): - Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala; Lista principalelor lucrari executate ;
- P.V.de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, dupa caz, pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la P.V.;
- Recomandare din partea beneficiarului; Certificat constator;
- Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloc necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului (inclusiv existenta agrementelor, licentelor, autorizatiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune in mod expres);
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;(diplome studii, atestate/autorizatii, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile, CV-uri, declaratii de disponibilitate) - copii;
- SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
- SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent;
- SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent;
- SA 8000:2008 sau echivalent;
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii;
- Acordul de Subcontractare(daca este cazul);
- Acordul de Asociere(daca este cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizarea in ultimii 5 ani calendaristici 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011-pana la depunerea ofertelor, a cel putin 1(un) contract pentru lucrari de executie drumuri cu o valoare de minim 35 milioane lei (fara TVA); - Valoarea solicitata pentru contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv executata in cadrul contractului; -Echipamentele necesare si numarul minim al acestora sunt: Autobasculante > 16 to-14;Autogreder-2;Buldo-excavator-3;Cilindru compactor terasamente-3;Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa-1;Excavator-4;Freza de asfalt-1;Inst.preparat mixturi asfaltice 120to/h-1;Incarcator frontal-3;Perie mecanica-1Repartizator finisor(vibrofinisor) ptr. mixturi asfaltice -2;Compactor cu pneuri-4;Compactoare cu rulouri netede, prevazute cu dispozitiv de vibrare-4;Buldozer pe senile-1;Autocisterna cu dispozitiv de stropire-2;Placa vibratoare cu motor ardere interna-1;Autobetoniera-2;Trailer-1;Personal cheie: 1-Manager de proiect-COR241919(echivalent);1-Sef santier;1-Manager sisteme de management de calitateCOR242302(echivalent);1-Responsabil tehnic cu executia;1-Responsabil cu asigurarea controlului calitatii;1-Ing. specialitate topografie/geodezie;1-Coordonator in materie de sanatatesi securitate in munca;20-Asfaltatori autorizati;6-Fierari-betonisti;2-Dulgheri;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Proceduri de implementare a temelor orizontale aferente obiectului contractului
25%
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
3.
Proceduri tehnice de executie aferente obiectului contractului
15%
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2011 13:00
Locul: Primaria Municipiului Curtea de Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Persoanele autorizate de catre Autoritatea Contractanta;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES? finantat prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Proiectul este finantat din: Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 % Buget de stat: 17, 65 % Buget Local :2 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Pitesti
Adresa postala:  Str.Victoriei nr.22;, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  117017, Romania, Tel. 0248.219.374, Email:  [email protected], Fax:  0248.223.828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta (art 256/OUG 34);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Curtea de Arges ? Compartimentul Juridic
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr.99;, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248.721.033, Email:  [email protected], Fax:  0248.721.107, Adresa internet (URL):  www.primariacurteadearges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer