Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii de adaposturi sociale pentru DGASPC Sector 6


Anunt de participare numarul 97430/06.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA, NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061019, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel.7457004, Email: [email protected], Fax: 7457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii de adaposturi sociale pentru DGASPC Sector 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 19, 136, 520RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii de adaposturi sociele pentru D.G.A.S.P.C. Sector 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cf specificatiilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 19, 136, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se percepe gar de particip in cuantum de 0, 3% din val est- 57.410 Ron, solicit la deschiderea of in a doua et a proc si gar de buna exec de 5% din val fiec contr subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate
2. Declaratie de participant la procedura
3. Declaratie pe propria rasp cu privire la neincadrarea art 181 din OUG 34/2006.
4. Certificat priv impozitele si taxele locale
5. Certificat de atestare fiscala
6. Certificat Constatator emis de ORC
7. Certificat de inregistrare al firmei si act constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de indormatii generale cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - min 1.100.000 Ron
2. Bilanturile contabile la 31.12.2008 si 30.06.2009 vizate si inregistrate de organele competente
3. Balantele contabile la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani2.Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune
3.Declaratie cu personalul tehnic de specialitate, CV-urile aferente si atestarile profesionale pt persoanele nominalizate
4. experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
ISO9001-20p;ISO14001-20p;OHASAS18001-20p;SA8000-20p.lipsa cert=0p;1 ct 750.000 ron/ctr-pt val mai mare/egala-20 pct, val mai mica=val ofert/750000*20p;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 10:30
Locul: Sediul DGASPC Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici insotiti de imputernicire si copie xerox dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentu implementarea sistemului de management al calitaii ISO 9001Punctaj acordat pentru satisfacerea cerintei 20 pctPentru lipsa certificatului se acorda 0 pct;B. Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001;Punctaj acordat pentru satisfacerea cerintei 20 pctPentru lipsa certificatului se acorda 0 pct;C. Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management i securitate in munca OHSAS 18001;Punctaj acordat pentru satisfacerea cerintei 20 pctPentru lipsa certificatului se acorda 0 pct;D.Candidaii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management al responsabilitatii sociale SA 8000.Punctaj acordat pentru satisfacerea cerintei 20 pctPentru lipsa certificatului se acorda 0 pctE. Candidaii trebuie sa faca dovada unui contract similar de 750.000 Ron, punctajul acordandu-se astfel: -pentru orice valoare a contractului mai mare sau egala cu 750.000 Ron se acorda punctajul maxim de 20 pct.-pentru orice valoare a contractului mai mica de 750.000 Ron punctajul se acorda folosind formula: Val ofertata/750.000* 20 pctPrimii 5 (cinci) ofertani, in ordinea descrescatoare a punctajului ofertelor depuse vor fi calificai in cea de a doua etapa a procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cernisoara, nr 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.0217457004, Email: [email protected], Fax: 0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer