Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII DE ATELIERE
Anunt de participare numarul 91235/20.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL NATIONAL "MIHAI EMINESCU" TIMISOARA
Adresa postala: STRADA MARASESTI, NR 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300086, Romania, Punct(e) de contact: ION RIZEA, Tel.0256/201 288, In atentia: HORATIU NICA, Email: [email protected], Fax: 0256/201 288, Adresa internet (URL): STRADA MARASESTI NR 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: anca balas, corina barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1(in incinta SC ELBA SA poarta2), Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: anca balas, corina barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1(in incinta SC ELBA SA poarta2), Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: anca balas, corina barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII DE ATELIERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PARC INDUSTRIAL FREIDORF, TIMISOARA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 221, 310.92EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente:
-primul contract subsecvent se va semna dupa semnarea acordului cadru, data estimata 01.04.2010
OBIECT: ETAPA I- LUCRARI EXTERIOARE
-al doilea se estimeaza a intra in vigoare la 01.04.2011,
OBIECT: ETAPA II-LUCRARI EXECUTIE HALA DE PRODUCTIE+CENTRALA TERMICA+ATELIER
-al treilease estimeaza a intra in vigoare la 01.04.2012;
OBIECT: ETAPA III-LUCRARI EXECUTIE HALA DE DEPOZITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIA LUCRARILOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 221, 310.92EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 102500 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind eligibilitatea -original;
2.Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181original;
3.Certif.de atestare fiscala priv. achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de DGFPCFS in original sau copie legalizata.
4.Certif. privind. plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
5.Certif. de cazier fiscal in original sau copie legalizata.
6.Certif. de cazier judiciar pentru administratorul ofertantului in original sau copie legalizata
7.Acord de asociere, daca este cazul- in original sau copie legalizata
8.Certif. ORC, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, 9.Certif.de inregistrare in copie legalizata.
Pentru pers. jur. straine se solicita prezentarea certif.in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in lb romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bil.ctb pe anii 2006, 2007, 2008, la 30.06.2009, - in copie legalizata
2.Decl.priv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conf. fisei de date, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7280713 lei(s-a tinut de prevederile art.65 lit f hg 925/2006 cu modif si completarile ulterioare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista a princ lucr similare exe in ult 5 ani, insotita de copii decontract, pv de receptie la terminarea lucr, certif de buna ex pt cele mai imp lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrar, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;2.decl. pe pr.rasp ref. la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune pt asig controlului calitatii in original; ofertantul sa faca dovada ca dispune de :1. resp.tehnic cu executia (RTE)2. resp.CQ (RTC)3. resp certif.in evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala4.personal certif. pentru meseria de sudor in conformitate cu standardele NF EN 287-1(2004)-minim 3 persoane
6.decl. pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;
7.ISO 9001 sau echivalent.-copie legalizata
8.ISO 14001 sau echivalent-copie legalizata
9.OHSAS 18001 sau echivalent-copie legalizata
10.Certif. Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale tip SA 8000:2008 sau echivalent-copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui(unor) contracte avand ca obiect: Suprastructura din beton armat sau otel minim 3000 mp; Infrastructura rutiera minim 2000 mp;Platforme betonate minim 5000 mp;d. Instalatii pentru ventilatii, sanitare, aer comprimat, electrice curenti tari si slabi, sprinklere.Se solicitaminim unuicontract finalizat care a avut ca obiect executia de lucrari constructii civile, a carui valoare sa fie cel putin 3600000 lei, (s-a tinut cont de prevederile art.65 lit f hg 925/2006 cu modif si completarile ulterioare) la care se va atasa Recomandarea si Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilorSe solicitaminim 2 recomandari de la alti beneficiari Original su copie legalizataB.Cerinta minimala: Operatorul va face dovada prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte etc.) ca dispune si poate aloca lucrarilor minim urmatoarele utilaje/instalatii/echipamente: minim 4 mijloace de ridicat (macarale) cu sarcina 18-30 tone, o pompa de beton, 1 nacela cu ridicare pana cel putin la inaltimea de 10 m, aparate de sudura profesionale cu arc electric/autogen minim 3 buc si schela metalica de minim 3000 mp
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ttm 60
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 11:00
Locul: STR.GARII NR 1 TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTII UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica caietul de sarcininu a putut fi atasat in SEAP. Partea tehnica va fi pusa la dispozitie oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, in mod gratuit, in conformitate cu prevederile art. 40 din OUG34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213100464, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PTA TEPES VODA NR 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300042, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.pt documentatia publicata in seap, data luarii la cunostinta este data publicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TEATRUL NATIONAL MIHAI EMINESCU TIMISOARA
Adresa postala: STR. MARASESTI NR 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300086, Romania, Tel.0256201288, Fax: 0256201288
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 11:42