Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: dn25 | dn28 | dn28 iasi | dn29 | dn2m | dn2n | dn51 | dn55 | dn55 craiova bechet | dn56 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor


Anunt de participare numarul 41132/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUTESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Sutesti, Cod postal: 247670, Romania, Punct(e) de contact: DANA MARIA ILIESCU, Tel.0250-831020, Email: [email protected], Fax: 0250-831202, Adresa internet (URL): http: //www.primariasutestivl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Sutesti judet Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori autoritatea contractanta trebuie sa achizitioneze lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari va fi precizata in documentatia de atribuire din etapa a doua. Valoarea contractelor subsecvente ce urmeaza a fi incheiate va fi precizata in documentatia de atribuire din etapa a doua.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, fonduri guvernamentale si europene constituite la nivelul bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate si privind neincadrarea in prevederile art.181. Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local. Certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Fisa de informatii generale.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si valabile la data deschiderii pe 25.01.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 2006 (copie, fiecare pagina semnata si stampilata);Fisa privind informatiile financiare;Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe anii 2004, 2005 si 2006 sa fie minim 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executii de lucrari din ultimii 5 ani;Declaratie cuprinzand informatii privind personalul tehnic de specialitate insotita de CV-uri si copii dupa diplome, minim patru persoane cu studii superioare de specialitate: minim doua cu studii superioare (sef santier si manager de proiect), minim 1 responsabil RTE si minim 1 responsabil CQ (fiecare pagina semnata si stampilata);Fisa de experienta similara insotita de copie dupa contract si copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii (fiecare pagina semnata si stampilata); Documente emise de organisme acreditate care confirma ca sunt implementate standardele, ISO: 9001, ISO: 14001 siOHSAS 18001, sau echivalentele lor, pentru lucrari de constructii de drumuri (este obligatorie prezentarea certificatuluiin copie, fiecare pagina semnata si stampilata);Declaratie privind echipamentele tehnice si utilaje;Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aiba executat si receptionat minim un contract de constructii/reparatii drumuri in valoare de 10.000.000 lei inclusiv TVA (se va prezenta obligatoriu fisa de experienta similara, contractul, proecsul verbal de receptie si recomandarea beneficiarului lucrarii prezentate);Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000, sau echivalentul lui, pentru lucrari de constructii (este obligatorie prezentarea certificatului; Sa aiba implementat standardul de mediu ISO 14001, sau echivalentul lui, (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001, sau echivalentul lui, (este obligatorie prezentarea certificatului.); Sa aiba angajate minim patru persoane cu studii superioare de specialitate: minim doua cu studii superioare (sef santier si manager de proiect), minim 1 responsabil RTE si minim 1 responsabil CQ (fiecare pagina semnata si stampilata);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2008 09:00
Locul: Primaria Comunei Sutesti judet Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre operatorii economici care au depus in termen documentatia de calificare (cel mult o persoana imputernicita de fiecare operator cu imputernicire si act de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.311.8090/95, Email: [email protected], Fax: 021.311.8090/95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sutesti judet Valcea
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Sutesti, Cod postal: 247670, Romania, Tel.0250-831020, Email: [email protected], Fax: 0250-831202, Adresa internet (URL): http: //www.primariasutestivl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2008 23:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer