Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor comuna Valea Mare judet Valcea


Anunt de participare numarul 75488/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA MARE
Adresa postala: Str. Batasani F.N., Localitatea: Valea Mare, Cod postal: 247730, Romania, Punct(e) de contact: ION SCHIOPESCU, Tel.0250-769512, Email: [email protected], Fax: 0250-769536, Adresa internet (URL): http: //www.primariavaleamare-valcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor comuna Valea Mare judet Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Valea Mare judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor comuna Valea Mare judet Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata a tuturor contractelor subsecvente ce se vor atribui in baza acordului-cadru va fi de 110000000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100000 lei si garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe precum si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate); Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar (in original sau copie legalizata);certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar (in original sau copie legalizata);Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile anterior datei limita de depunere a ofertei care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante (in original sau copie legalizata); Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2006, 2007 si 2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008) vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2006, 2007 si 2008 ); rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007 si 2008) sa fie pozitive; Op. economic trebuie sa prezinte media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) a indicatorului financiar lichiditate generala ;Op. economic trebuie sa prezinte media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) a indicatorului financiar solvabilitate patrimoniala .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti;Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului ; Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovedirea indepliniriiin ultimii 5 ani de catre ofertant, a cel putin doua contracte de executie delucrari de drumuricu ovaloare finalade minim 10.000.000 lei fiecare (inclusiv TVA). Experienta similara se va dovedi numai prin prezentarea copiei contractelor la care se face referire, copiei Proceselor Verbale de Receptie la terminareaacestor lucrari precumsi copie a recomandarilor din partea /beneficiarilor acestor lucrarii; Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Primaria doreste sa initieze de urg lucr ample de moderniz a retelei de drumuri in zonele deficit, treb demarata elab PT si sa obtinem in regim de urg toate avizele premergatoare eliberarii A C
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
Autoritatea Contractanta nu limiteaza numarul de operatori economici calificati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Valea Mare judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant pentru fiecare op. economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Valea Mare
Adresa postala: Str. Batasani F.N. judetul Valcea, Localitatea: Valea Mare, Cod postal: 247730, Romania, Tel.0250-769512, Fax: 0250-769536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer