Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor din sectorul 4


Anunt de participare numarul 70398/25.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU SLOBODA, Tel.021.336.03.60, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor din sectorul 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sector 4
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.000.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe precum si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului; 2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat - emis de Administratia Finantelor Publice (valabil la data deschiderii ofertelor); 3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (valabil la data deschiderii ofertelor); 4. Declaratie privind eligibilitatea; 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006; 6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; 7. Cazier fiscal - in conformitate cu H.G. 31/2003 (emis cu maxim 15 zile anterior datei limita de depunere a ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti; 2. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007): min. 180.000.000 lei; 2. Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) sa fie pozitive; 3. Lichiditatea generala (la finele exercitiului financiar al anului 2007): peste 100%; 4. Solvabilitatea patrimoniala (la finele exercitiului financiar al anului 2007): peste 45%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu lucrari similare (in ultimii 5 ani); 2. Dotarile cu echipamente tehnice; 3. Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; 4. Dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor si certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2004 si OHSAS 18001/1999; 5. Declaratie privind partea/partile din contract, indeplinite de subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara (cu PV de receptie, contracte si recomandari): min. 50.000.000 lei (din cel mult doua contracte); 2. Dotari minime: statieasfalt de 120 t/h (situata la max. 20 km de Bucuresti) - 1 buc, freze de 1 m - 2 buc, finisoare - 2 buc, basculante - 10 buc, excavatoare -2 buc; 3. Personalul angajat: ingineri/subingineri (cu specialitatea Constructii cai ferate, drumuri si poduri) - 5 angajati, RTE de drumuri - 1 angajat, CQ de drumuri - 1 angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Demararea de urgenta a unor lucrari ample de reabilitare/modernizare si intretinere a drumurilor din sector
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Nu se limiteaza numarul operatorilor economici pentru a participa la etapa a douaa procedurii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare telefonica/scrisa, Serviciul Licitatii, et. III, cam.44, tel. 021.336.03.60; Plata in numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. George Cosbuc, nr 6-16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel.021.335.92.30, int. 147, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer