Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor oras Bragadiru judet Ilfov


Anunt de participare numarul 70343/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Marin Branzoi, Tel.448 07 95, Email: [email protected], Fax: 448 07 95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor oras Bragadiru judet Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Bragadiru judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor oras Bragadiru judet Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata a tuturor contractelor subsecvente ce se vor atribui in baza acordului-cadru va fi de 90000000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 200000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe precumsisurse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintea obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevedrile art.181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate); Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar(in original sau copie legalizata); certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar(in original sau copie legalizata);
Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile anterior datei limita de depunere a ofertei care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante (in original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2005, 2006si2007 ( la data de 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007)vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Op economic trebuie sa prezinte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006si 2007 ); rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2005, 2006si 2007)sa fie pozitive.Op. economic trebuie sa prezinte: media pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a indicatorului financiar lichiditate generala; Media pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a indicatorului financiar solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti;Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;
Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovedirea indepliniriiin ultimii 5 ani de catre ofertant, a cel putin unul sau mai multe contracte de executiei de lucrari de constructiide fundatii si de imbracare a drumurilor in mediul urban;Experienta similara se va dovedi numai prin prezentarea copiei contractului/ contractelor la care se face referire, copiei Proceselor Verbale de Receptie a acestor lucrari precumsi a recomandarii/recomandarilor beneficiariului/beneficiarilor acestor lucrari;Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000pentru lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de constructii, de fundatii si de imbracare a drumurilor sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Este necesara finalizarea de urgenta proced de atribuire a acordului-cadru ptr aceste tipuri de lucrari ptr a permite ca fondurile alocate sa fie folosite cu maxima eficienta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra sumei de 100 lei achitata la casieria Primariei oras Bragadiru judet Ilfov pana la data de 30.12.2008 ora 12.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2009 11:00
Locul: Primaria Orasului Bragadiru Soseaua Alexandriei nr.249, judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant din partea Op. economici cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Bragadiru
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Tel.021 448 07 95, Fax: 021 448 07 95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer