Licitatie Publica - Lucrari de constructii gradinita si cresa noua
Anunt de participare numarul 51129/29.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR "MIHAI EMINESCU" JIMBOLIA
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr., Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Punct(e) de contact: Renate Marinescu, Tel.0256360940, Email: [email protected], Fax: 0256360940
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii gradinita si cresa noua
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Jimbolia, str.Republicii nr.21, judet Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii gradinita si cresa noua
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia unei gradinite si cresa noua
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20000 lei, scrisoare de garantie bancara, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat, mod de plata- ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoacierea operatorilor economici carora li se atribuie contractul de lucrari trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie de neincadrare in prevederile art.181. din OG.nr.34/2006, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, inclusiv cele locale, Cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- minim 1800000 lei, capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pe 6 luni, mai mare de 2000000 lei, Lichiditate generala mai mare de 100%, Solvabilitate patrimoniala(capital proprtiu/total pasiv x 100)mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, certificat de atestare a calitatii lucrarilor, 3 recomandari din partea unor beneficiari, certificat de atestare pentru asigurarea calitatii mediului, fisa informatii economice, declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, declaratii privind efectivul mediu al personalului angajat, pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fisa informatii experienta similara minim 2000000 lei prin insumarea a 3 contracte din ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
durata de garantare a lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii contractante sau prin OP in contul RO64TREZ6255004xxx000026deschis la Trezoreria Jimbolia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:00
Locul: Sediul Grului Scolar Mihai Eminescu din Jimbolia, str.Ghe.Doja nr.14, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti legali pentru fiecare ofertant care vor avea asupra lor imputernicirea si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: StrStavropoleus nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contabilitate al Grupului Scolar Mihai Eminescu din Jimbolia
Adresa postala: str.Ghe.Doja nr.14, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Tel.0040256360940, Email: [email protected], Fax: 0040256960940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 09:11