Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII IN CADRUL PROIECTULUI SISTEM PERFORMANT DE GESTIONARE A APEI SI A APELOR UZATE IN LOC.BREZOI, JUD. VALCEA


Anunt de participare numarul 56043/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Adresa postala: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Punct(e) de contact: MARIA-CRISTINA IONESCU, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII IN CADRUL PROIECTULUI SISTEM PERFORMANT DE GESTIONARE A APEI SI A APELOR UZATE IN LOC.BREZOI, JUD. VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In orasul Brezoi, pe strazile: Panduri, Crizantemelor, Fabricii, Lotizare Fabricii, Clubului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de distributie a apei potabile si a retelei de canalizare menajera, in zonele in care se impunecu necesitate executarea acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea retelei de distributie a apei potabile si a retelei de canalizare menajera pe strazile: Panduri, Crizantemelor, Fabricii, Lotizare Fabricii, Clubului
Deviz oferta conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 11000euro, echiv.in lei la curs BNR din ziua platii(Formular11)si garantia de buna executie de 10%din val.ctr.de lucr.fara TVA.Scrisoare(Formular19), retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: PHARE 2005 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A-declaratie privind eligibilitatea, 12B- declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, 12C- declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate ORC, certificate fiscale emise de bugetul local si de bugetul de stat, Copie dupa certificatul de inregistrare;Copie dupa statutul sau actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform Modelului din capitolul Formulare - Formularul nr. B2, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani( 2005, 2006, 2007), Formular nr.12F BIS- informatii privind obligatiile contractuale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile principale realizate in ultimii 5 ani - conform Modelului din sectiunea Formulare - Formular nr. 12F si anexa acestuia.
Se solicita completarea a minim 2 formulare de Experienta Similara (Anexa Formular 12F) pentru lucrari similare si de aceiasi complexitate si minim 2 recomandari de la beneficiari de lucrari similare (Formularul 20)
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii(Formular nr.12H si anexe)
Informatii privind subcontractantii(Formular nr.12G si anexa)
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere(Formular nr.12I)
Formular de oferta (Formular nr.10C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
durata de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Consiliul Local Brezoi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 12:00
Locul: Consiliul Local Brezoi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti, copie act identitate pentru persoane fizice; imputernicire scrisa pentru persoanele desemnate in cazul persoanelor juridice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005 PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA BREZOI
Adresa postala: EROILOR, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250778993, Fax: 0250778994
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice- consilier juridic Ismana Bardasu Emil
Adresa postala: LOTRULUI, NR.2, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer