Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII in cadrul proiectului: ?Valorificarea turistica a Ansamblului mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904


Anunt de participare numarul 139775/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Mitropolia Moldovei si Bucovinei
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 16, Iasi, Romania, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Nistor, Tel. +40 734996019, Email: [email protected], Fax: +40 232214436, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE CULT - Mitropolia Moldovei si Bucovinei
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII in cadrul proiectului: ?Valorificarea turistica a Ansamblului mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bdul. Stefan cel Mare si Sfant nr. 16, Cod: 700064, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructii pentru investitia realizata prin proiectul ?Valorificarea turistica a Ansamblului Mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904, finantat din POR 2007-2013, Axa 5, DMI 5.1. in conformitate cu cerintele contractului de finantare nr. 2672 din 27.12.2011. Cladirile monument istoric categoria A din Ansamblul Mitropolitan asupra carora se va interveni prin prezentul proiect sunt: 1. Catedrala Mare; 2. Mitropolia Veche (Biserica Sf. Gheorghe); 3. Palatul Mitropolitan; 4. Cancelaria mitropolitana (corp C2); 5. Biblioteca Mitropolitana ?Dumitru Staniloae? (corp C1); 6. Caminul monahal ?Sf. Gheorghe? si Casa ?Epivata?. Obiectivele din Ansamblul Mitropolitan asupra carora se va interveni prin prezentul proiect sunt: O1. Consolidarea si restaurarea Cancelariei Mitropolitane si Bibliotecii Mitropolitane; O2. Amenajare punct de informare turistica si acces catre subsolul Catedralei. Amenajare subsol Catedrala. Pictura din nou la subsolul Catedralei; O3. Amenajarea peisagistica a incintei; O4. Refacerea si amenajarea cailor de acces (pietonale si carosabile) in incinta; O5. Amenajari grupuri sanitare; O6. Iluminatul decorativ pentru cladirile din incinta. Restaurarea si remodelarea plasticii fatadelor; O7. Modernizarea utilitatilor in incinta; O8. Conservarea si restaurarea iconostaselor; O9. Organizare de santier. O10. Amenajarea terenului, O11. Utilitati necesare obiectivului.Lucrarile de constructii vor fi prestate conform prevederilor Proiectului tehnic, document anexa la Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii pentru investitia realizata prin proiectul ?Valorificarea turistica a Ansamblului Mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904, finantat din POR 2007-2013, Axa 5, DMI 5.1. in conformitate cu cerintele contractului de finantare nr. 2672 din 27.12.2011. Cladirile monument istoric categoria A din Ansamblul Mitropolitan asupra carora se va interveni prin prezentul proiect sunt: 1. Catedrala Mare; 2. Mitropolia Veche (Biserica Sf. Gheorghe); 3. Palatul Mitropolitan; 4. Cancelaria mitropolitana (corp C2); 5. Biblioteca Mitropolitana ?Dumitru Staniloae? (corp C1); 6. Caminul monahal ?Sf. Gheorghe? si Casa ?Epivata?. Obiectivele din Ansamblul Mitropolitan asupra carora se va interveni prin prezentul proiect sunt: O1. Consolidarea si restaurarea Cancelariei Mitropolitane si Bibliotecii Mitropolitane; O2. Amenajare punct de informare turistica si acces catre subsolul Catedralei. Amenajarea subsol Catedrala. Pictura din nou la subsolul Catedralei; O3. Amenajarea peisagistica a incintei; O4. Refacerea si amenajarea cailor de acces (pietonale si carosabile) in incinta; O5. Amenajari grupuri sanitare; O6. Iluminatul decorativ pentru cladirile din incinta. Restaurarea si remodelarea plasticii fatadelor; O7. Modernizarea utilitatilor in incinta; O8. Conservarea si restaurarea iconostaselor; O9. Organizare de santier. O10. Amenajarea terenului, O11. Utilitati necesare obiectivului.Lucrarile de constructii vor fi prestate conform prevederilor Proiectului tehnic, document anexa la Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 514, 121.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val gar. de part. este de 800.000, 00 lei. Gar. de part. se poate const astfel: 1. prin orice inst de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original; 2. prin dep. de numerar la caseria autoritatii contractante; 3. virament in contul RO66 BACX 0000 0030 1057 8041, deschis la Unicredit Tiriac Bank, Iasi. In cazul scris. de gar., este nec completarea acesteia conform Form nr. 25 ? Model scrisoare de garantie de participare In cazul ofert-lor sau grupului de ofertanti din categoria IMM (Form 18), valoarea gar de part se reduce la 50% din val prezentata in docum de atribuire. Atentie: in cazul in care ofert-ul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asoc tr sa se incadreze, in mod individual, in cat. IMM. Gar. se restituie astfel: ofert. castigator: in cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofert. necastigatori: dupa semn. contr. de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei; in cazul in care A.C. se afla in situatia de a anula proc de atribuire, gar. de part. se restituie dupa data expirarii term de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile de la aceasta data; dupa primirea comun. pv rez. proc. Ofertantul pierde gar. de part.: daca isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze cont. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu const.gar. de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr. Ofert-ul pierde o parte din val gar. de part., adica suma de 11.711, 41 lei, in conf cu art. 278^1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC. Perioada de valab a gar. de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie, in procent de 10% din val contr fara TVA, se poate constitui, in conf cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se va putea constitui si prin retineri succesive (conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011), in conditiile prevazute de legislatie. Garantia se poate constitui in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: la solicitarea prestatorului, astfel: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din bugetul proiectului ?Valorificarea turistica a Ansamblului Mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904, prin POR 2007-2013 si din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr. 3) - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. (Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatiile la bugetul de stat (emis de Directia Finantelor publice), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile4.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de unitatile adm-teritoriale pe raza carora ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.Pentru persoane straine: Certificate constatatoare privind obligatiile catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din OUG 34/2006 (Formularul nr 5).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -INALTPREASFINTITUL Teofan ? Dumitru Savu ? Mitropolitul Moldovei si Bucovinei, -PREASFINTITUL Calinic Botosaneanul - Constantin Dumitriu? Episcop vicar, -Pr. Ionel Roata ? Vicar Administrativ, -Arhim. Nichifor (Nicolae) Horia ? Exarh, -Pr. Marian Timofte ? Consilier Administrativ, -Pr. Adrian Giosan ? Consilier Juridic, -Arhim. Hrisostom (Cristian) Radasanu ? Consilier Invatamant, -Pr. Prof. Ion Vicovan ? Consilier Invatamant superior, -Pr. Constantin Sturzu ? Consilier Cultural si comunicatii media, -Pr. Narcis Axinte ? Consilier Social-filantropic, -Pr. Iustinian-Ionut Raduc ? Consilier Conferinte si protocol, -Pr. Iulian Negru ? Consilier Misiune si prognoza social-pastorala, -Pr. Benone Dascalu ? Consilier agricol-silvic, -Pr. Florin Chirila ? Inspector bisericesc, -Ing. Mircea Precupan ? Consilier Patrimoniu Constructii Bisericesti, -Ec. Viorica Nastase ? Contabil sefPersoanele cu functii de decizie, din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Pr. Ionel Roata ? Vicar Administrativ si Reprezentant legal imputernicit pentru proiectul SMIS 10904, -Ionut BURSUC ? Consilier Fonduri Externe, -Ionela TOFAN - Manager proiect ? din UIP (Unitatea de Implementare a proiectului din partea Autoritatii Contractante), -Pr. Iulian NECULA-Responsabil financiar?UIP, -Alina-Ana NISTOR-Responsabil achizitii?UIP, -Mircea PRECUPAN-Responsabil tehnic ?UIP, -Mihaela GRIGORI-Asistent administrativ ?UIP; -Sabina-Marina CRISTEA - Economist - din cadrul Sectorului Fonduri Externe al MMB.Persoanele care au participat la elaborarea documentatiei de atribuire, din cadrul prestatorului care asigura managementul proiectului: Andrei COVRIG ? Coordonator implementare din cadrul EIP (Echipa de Implementare a Proiectului organizata la nivelul prestatorului care asigura managementul proiectului); Natalia ISTRATI ? Asistent Coordonator implementare ? EIP; Anamaria TUGUI, Vasilica TUGUI, Bogdan BAIANU - Reprezentanti ai prestatorului care asigura managementul proiectului; Alina BOZARU - Asistent Responsabil Achizitii din cadrul EIP;Magda Cristina SINGHER ? Responsabil financiar ? EIP; Mihai UNGUREANU ? Responsabil tehnic ? EIP; Mihaela NICOLOVICI ? Responsabil Achizitii ? EIP; Corneliu CIOBANASU ? Expert MCC ? EIP.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, membrii asocierii cat si de catre tertul sustinator.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formularul nr. 6) Persoane juridice romaneCertificat constatator, original/copie legalizata/ Copie lizibila cnf cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.A.C. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: -datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataOfertantii persoane juridice straine vor prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1 Risc profesional: Prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care este declarat castigator, ofertantul va asigura: - Executia lucrarilor pe toata durata contractului de lucrari - Dotarile si personalul necesar realizarii contractului. Se va completa Formularul nr. 27 ? model declaratie pe propria raspundere privind incheierea unei polite de asigurare.
Cerin?a nr. 2 Bonitate/acces la resurse: 2.1. Prezentarea Scrisorii de bonitate bancara privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul. Documentul se va prezenta in Original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Ulterior, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc: Scrisoarea de bonitate bancara in original, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
(continuare Cerinta 2) 2.2. Prezentarea dovezii ca ofertantul va avea acces la linii de credit, confirmata de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 8.302.824, 36 lei (s-a calculat astfel: val estimata/30luni*6 luni), suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
(continuare Cerinta 2) Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista (Formular nr. 15)
Cerin?a nr. 3 Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 80.000.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Ofertantul va completa Formularul de Informatii Generale (Formular nr. 7), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate a contractului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati luand in considerare cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate a contractului pentru fiecare dintre cei trei ani. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual, BNR: - 2009- 4.2282 lei/euro - 2010 - 4.2848 lei/euro - 2011 - 4.3197 lei/euro In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti operatori economici semnatari ai acordului de asociere).
(continuare Cerinta 3) Ofertantii trebuie sa depuna Situatiile financiare (formularul de bilant, contul de profit si pierdere si anexele) de la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011. Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere este obligat sa prezinte acest document
Cerinta 4: Informatii privind Sustinerea tehnica sau/si financiara (daca este cazul): Ofertantul poate fi sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate prin depunerea de documente justificative. In acest caz se va prezenta Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular nr. 20 si/sau Formular nr. 21 si/sau Formular nr. 22 si/sau Formular nr. 23); Documentele solicitate pentru indeplinirea cerintei (respectiv partea de sustinere): -Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular nr. 3); -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006, din partea sustinatorului (Formular nr. 4); -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul nr. 5).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Experienta similara: Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertei) are unul sau mai multe contracte cu lucrari similare executate si duse la bun sfarsit, ca volum si complexitate, pentru monumente istorice, in valoare cumulata de minim 40.000.000, 00 lei. Se vor prezenta Dovezi privind indeplinirea acestei cerinte obligatorii: Procese verbale receptie (partial sau la terminarea lucrarilor sau finale)/alte dovezi, in conformitate cu OUG. 34/2006, art. 188, alin. 3 , lit. a). Se va prezenta o Recomandare in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul de la o lucrare similara executata pentru restaurare monumente istorice.
(continuare Cerinta nr. 1) Se va completa Declaratia si lista principalelor lucrari similare, executate in ultimii 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de executare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 8 si Formularul nr. 9 completat).
Cerinta 2 - Utilaje/Dotari Se va completa o Decl. care contine inf. privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cnf cerintelor din caietul de sarcini (Formularul 10 si Anexa la F10 din Sect Formulare). Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare realizarii lucrarilor supuse licitatiei si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere/colaborare/comodat, etc. Operatorul va face dovada detinerii dreptului de proprietate sau de folosinta asupra utilajelor mentionate prin documente justificative (acte de proprietate, contracte de leasing, lista de inventar de mijloace fixe-la 31.12.2011, inchiriere, etc.). Pt. utilajele inchiriate, se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona Cnf. cu originalul, semnata si stampilata.
Cerinta nr. 3 - Personal existent: Se va completa o Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani , calculati la data depunerii ofertelor (Formular nr. 19 din Sectiunea Formulare)
(continuare Cerinta nr. 3)Personal de specialitate: Se va completa o Declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art. 188, alin.3 lit.b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru fiecare din expertii enumerati mai jos, se vor prezenta: - CVul de unde va rezulta experienta profesionala, cu numele in clar a expertului, semnatura in original , cumentiunea pozitiei pe care vor lucra in cadrul contractului; - copii semnate in conformitate cu originalul dupa diplome, certificate, atestate;
-Angajament de participare /declaratie de disponibilitate pentru indeplinirea contractului-Formular A1, semnat de titular; -dovada experientei similare si dovada experientei generale Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din cel putin urmatorii experti-cheie:
(continuare Cerinta nr. 3) a)Coordonator echipa executie contract: studii superioare de lunga durata in specialitatea constructii civile; experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de coordonator echipa executie contract sau similar in cadrul a cel putin 1 contract lucrari consolidare, restaurare monumente istorice; atestat MCPN specializarea E;domeniile 1- restaurare arhitectura; 4-inginerie - consolidare si/sau restaurare structuri istorice; cunostinte bune de limba romana si/sau engleza
(continuare Cerinta nr. 3) b)Sef santier: inginer studii superioare de lunga durata in specialitatea constructii civile; atestat MCPN specializarea E; domeniile 1-restaurare arhitectura; 4-inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice; cunostinte bune de limba romana si/sau engleza
(continuare Cerinta nr. 3) c) Responsabil executie lucrari instalatii: calificarea inginer sau subinginer; atestat MCPN specializarea E; domeniul 5 inginerie instalatii.
(continuare Cerinta nr. 3) d) Responsabil tehnic cu executia, atestat MDRT: inginer studii superioare de lunga durata in specialitatea constructii civile; atestat MCPN specializarea E; domeniile 1-restaurare arhitectura; 4-inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice.
(continuare Cerinta nr. 3) e) Responsabil cu controlul tehnic al calitatii: inginer studii superioare de lunga durata in specialitatea constructii civile; experienta profesionala generala cel putin 5 ani; experienta profesionala specifica demonstata prin detinerea calitatii de responsabil tehnic cu controlul calitatii in cadrul a cel putin 1 contract de lucrari consolidare, restaurare monumente istorice.
(continuare Cerinta nr. 3) f) Responsabil executie Restaurare catapetesme: absolvent de studii universitare cu diploma de licenta; atestat emis de catre Ministerul Culturii si Cultelor ? Institutul National al Monumentelor Istorice, valabil la data depunerii ofertelor in domeniul: Restaurare catapeteasma (conservare/restaurare pictura pe lemn ? domeniul 7) sau echivalent pentru persoanele nerezidente
(continuare Cerinta nr. 3) g) Responsabil executie Pictura din nou: atestat de pictor autorizat de Comisia pentru pictura bisericeasca a Patriarhiei Romane, valabil la data depunerii ofertelor in domeniul: Pictura bisericeasca murala;
Cerinta nr. 4 - Alte documente: Ofertantul trebuie sa prezinte un Angajament in vederea incheierii unui contract de depozitare a deseurilor rezultate din activitatea de constructii, cu un depozit de colectare deseuri - Formularul 29.
Cerinta 5 - Inf. privind asociatii Op. econom. au drept de a se asocia cu scopul de a dep. candid. Com., fara a-si legal. asoc.- Formularul 12, Sect. Form. Candid. asoc. nu au dreptul de a dep., pe langa candid. com., alte candid. in mod individ. sau in alta asoc., ori de a participa, ca subcontr. la proc. Un asoc. tb. nomin. lider al asoc. si confir. prin dep. imputernic. semn. de pers. cu drept de semn. din partea tuturor asociatilor individ. din asociatie. Candid. tb. sa cupr. un acord sau o scris.Prelim. de asoc. in care sa se ment. ca toti asoci. isi asuma rasp. solidara pt. exec. contr. Lid. asoc. este imputer. sa se oblige sa prim. Instr. de la si in numele tuturor asociat., individ. si colectiv, si platile se vor der. prin conturile lideruli. Inteleg. tb. sa stip. ca toti asoc. sunt oblig. sa ram. in asoc. pe durata contr. In sit. in care of. asoc. este decl. castigatoare, liderul asoc. va prez. AC o copie legalizata a contr. de asoc. inainte de data semnarii contr.
(continuare Cerinta nr. 5) In orice sit. de asoc. a doi sau mai multi op. ec., toti asociatii tb. sa prez. doc. Solicit. in capit III, astfel: a)doc. pt. sit. pers. a of. solic. in cap. III.2.1.a sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte; b) doc. pt capacit. de exercitare a activ. prof. solicitate in cap. III.2.1b sunt obligatorii pt. fiecare asociat in parte; c) doc. pt. sit. ec-fin. solic. in cap.i III.2.2 vor fi prez. astfel: -bilanturile contab. vor fi prez. de fiecare asociat in parte -conditia referitoare la cifra de afaceri poate fi indeplinita in mod cumulativ - scris de bonitate va fi prezentata de fiecare asociat in parte - dovada accesului la resurse financ. poate fi indeplinita in mod cumulativ. d) doc. pv capacit. tehn. si prof. solicit. in cadrul cap. III.2.3 a vor fi prez.astfel: -cond. impusa privind exp. sim. poate fi indepl. de catre unul dintre asoc -cond. impusa ref. la util., echip. si la pers. tehn. de spec. poate fi indepl. In mod cumulat
Cerinta nr. 6 - Informatii privind subcontractantii Of. va compl. Formular nr. 11. In lista vor fi inclusi toti subc., cu specificarea pe categ. de lucrari si procentul din val contract de fiecare subcontractant. Se vor prez si acordurile de subcon. (Formularul nr. 13). In cazul in care parti din contractul de achizitie publ. urmeaza sa se indepl. de unul sau mai multi subcon., AC are oblig de a solicita, la incheierea contr. de achiz. pub, prez.contr. incheiate intre viitorul contractant si subcon. nominalizati in oferta. Contr. prez. tb. sa fie in concord. cu of. si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul are dreptul de a inlocui subcontr. din oferta, cu acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu va modif. pretul contr. Inclusiv subcontr. va comp declaratia conf art. 69^1 din OUG 34/2006. In situatia in care op.ec. nu are subcon., se va prezenta Formularul 11 completat cu mentiunea ?nu este cazul?.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare, decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare , decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 70 puncte; b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin(n) = (pret minim/pret n) x 70 unde Pfin(n) = punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit.a); pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit.a); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit.a). Preturile care se compara sunt preturile totale prezentate in Formularul de oferta, exclusiv TVA
2.
Durata de garantie a lucrarilor
30%
Descriere: Punc. pentru fact. de eval. ?Durata de garantie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru o durata de garantie mai mare sau egala cu 10 ani se va acorda punctajul max de 30 pct; b) pentru o durata mai mica de 10 ani, punctajul se acorda astfel: PDg (n) = (Nani n/10 ani) x 30 unde: PDg (n) - rep punctajul pentru oferta cu durata de garantie a lucrarilor mai mica de 10 ani; N ani n ? numarul de ani prevazut pentru garantia lucrarilor in oferta n. Durata minima de garantie a lucrarilor este de 5 ani; nu se accepta oferte cu durata de garantie a lucrarilor mai mica decat aceasta perioada. Durata de garantie se va oferta in ani. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti intrunesc acelasi punctaj total (P), departajarea se va efectua in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Se va selecta oferta care va avea pretul cel mai mic.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
270
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 12:00
Locul: Mitropolia Moldovei si Bucovinei, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 16, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantuluiObservatori ai UCVAPObservatori ai AMPOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din bugetul proiectului ?Valorificarea turistica a Ansamblului Mitropolitan din Iasi?, cod SMIS 10904, prin POR 2007-2013, AP 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, DMI 5.1 ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe?, si din Surse proprii.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Achizitorul organizeaza o vizita comuna in a 15-a zi calendaristica de la data publicarii anuntului in SEAP. Operatorii vor inainta Achizitorului o Scrisoare de intentie, cu cel putin 2 zile inainte de data stabilita pentru vizita comuna. Ofertantii care din motive obiective nu pot participa la vizita comuna, vor organiza pe cont propriu vizita in teren. Vizitarea amplasamentului nu este obligatorie. In cazul in care operatorul nu face vizita in teren, acesta isi asuma riscul de a elabora oferta fara a vizita locatia potrivit art. 36(2)d in HG 925/2006. La elaborarea ofertei trebuie sa tina seama de cerinta A.C. referitor la faptul nu se vor executa lucrari in zilele de sarbatori legale si religioase, asa cum se indica in caietul de sarcini. La elaborarea ofertei financiare si la elaborarea graficului fizic si valoric al investitiei, ofertantii trebuie sa tina seama ca autoritatea contractanta nu va acorda avansuri. Totodata plata facturilor se va face la un interval de maxim 90 de zile de la aprobarea situatiilor de lucrari, iar aprobarea situatiilor de lucrari se va face de catre beneficiar in maxim 15 zile lucratoare. Modalitate de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: In situatia in care doi sau mai multi ofertanti intrunesc acelasi punctaj total (P), departajarea se va efectua in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Se va selecta oferta care va avea pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MITROPOLIA MOLDOVEI SI BUCOVINEI
Adresa postala: Bdul. Stefan cel Mare si Sfant, Nr.16, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel. +40 232214436, Email: [email protected], Fax: +40 232214436
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer