Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, instalatii , sarpante etc. pentru reabilitarea grupului scolar ( cladire scoala , internate, cantina etc. ) si constructie noua sali de clasa in cadrul lucrarilor de realizare a Campusului Scolar " Gh.K.Constantinescu"


Anunt de participare numarul 62350/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR " GH.K.CONSTANTINESCU"
Adresa postala: BRAILA, SOS. RM.SARAT, NR.127, Localitatea: Braila, Cod postal: 810166, Romania, Punct(e) de contact: RADITA PELTEA, Tel.0239614096, Email: [email protected], Fax: 0239614096
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, instalatii , sarpante etc. pentru reabilitarea grupului scolar ( cladire scoala , internate, cantina etc. ) si constructie noua sali de clasa in cadrullucrarilor de realizare a Campusului Scolar " Gh.K.Constantinescu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Grupului Scolar " Gh.K.Constantinescu" Braila, sos. Rm.Sarat nr. 127
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, instalatii , sarpante etc. pentru reabilitarea grupului scolar ( cladire scoala , internate, cantina etc. ) si constructie noua sali de clasa in cadrullucrarilor de realizare a Campusului Scolar " Gh.K.Constantinescu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii vor depune oferta pentru toate listele de cantitati existente in caietul de sarcini al procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 020, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare :250206 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarile de realizare a campusului Scolar sunt finantate din bugetul propriu al Grupului Scolar " Gh.K.Constantinescu" prin Ministerul Educatiei , Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere; Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , in original sau copie legalizata ; certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre bugetele locale , in original sau copie legalizata ;certificat de inregistrare fiscalaemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiautorizatie de functionare ; copie dupa actul constitutiv ( contractul de societate si statutul societatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani;
-Bilantul contabil la 31.12.2005, 2006, 2007-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente pe anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va prezenta in copie asigurari de risc profesional ( pentru personal / pentru lucrari executate si in derulare )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- Lista contractelor executate in ultimii 5 ani
-Recomandari de la alti beneficiari
-Declaratie privind dotarile specifice , utilajele , echipamentele tehnice , mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fice din dotare/ inchiriere , colaborare pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze
- Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a incheiat si executat in ultimii 5 ( cinci) ani cel putin trei contracte similare( se va prezenta copie dupa contractul de lucrari propus ca experienta similara si procesul verbal la terminarea lucrarilor )-Minimum 2 ( doua ) recomandari de la beneficiari / clienti diferiti , din care cel putin o recomandare privind finalizarea unui contract de lucarri similare vizata de Inspectia inh Constructii.- Se va specifica daca utilajele , mijloacele fixe etc. sunt din dotare proprie sau inchiriate ( se vor prezenta contracte sau conventii de inchiriere ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S12-013977 din 18.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Sediul Grupului Scolar " Gh.K.Constantinescu" , Braila , cu anunt telefonic prealabil , cu lichiditati la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 14:00
Locul: Sediul Grupului Scolar " Gh.K.Constantinescu" , Braila, sos. Rm.Sarat nr 127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul / lipsa actului ce face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Grup Scolar " Gh.K.Constantinescu" Braila
Adresa postala: Sos. Rm.Sarat nr 127, Localitatea: Braila, Cod postal: 810166, Romania, Tel.0239614096, Email: [email protected], Fax: 0239614096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer