Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, instalatii si dotari pentru reabilitarea infrastructurii tehnico ? edilitare si culturale si infiintarea de servicii sociale in comunele Dobrin si Salatig


Anunt de participare numarul 111737/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA VALEA SALAJULUI
Adresa postala:  Str. Principalanr. 12, Localitatea:  Dobrin, Cod postal:  457120, Romania, Punct(e) de contact:  Carol Csapo, Tel. 0260668803, In atentia:  Tamirs Ion, Email:  [email protected], Fax:  0260668803, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, instalatii si dotari pentru reabilitarea infrastructurii tehnico ? edilitare si culturale si infiintarea de servicii sociale in comunele Dobrin si Salatig
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comunele Dobrin si Salatig, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract presupune executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Dezvoltarea comunelor Dobrin si Salatig din cadrul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Valea Salajului prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si culturale si infiintarea de servicii sociale cuprinzand urmatoarele actiuni
? Sistem de alimentare cu apa potabila si sistem de canalizare ape uzate menajere? in comunele Dobrin si Salatig
? ?Modernizare ulite in comuna Dobrin, judetul Salaj?? ?Modernizarea si Amenajarea Caminului cultural din satul Dobrin?, ? ?Amenajare cladire pentru infiintare centru de zi in comuna Dobrin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari de constructii si instalatii pentru urmatoarele actiuni:
? Sistem de alimentare cu apa potabila si sistem de canalizare ape uzate menajere? in comunele Dobrin si Salatig
? ?Modernizare ulite in comuna Dobrin, judetul Salaj?? ?Modernizarea si Amenajarea Caminului cultural din satul Dobrin?, ? ?Amenajare cladire pentru infiintare centru de zi in comuna Dobrin?
Valoarea totala estimata fara TVA este: 20 652 842, 93 lei/5 237 850, 10 Euro din care:
Actiunea 1. Apa-Canal 15 670 066, 93lei/3 974 148, 35 compusa din:
1.1 Apa: 4 648 686, 00 Lei/1 178 971, 85 Euro
1.2 Canal: 11 021 380, 93 Lei/2 795 176, 50 Euro
Actiunea 2. Drum 3 903 659, 00 Lei/990 022, 57 Euro
Actiunea 3. Camin Cultural: 530 160, 00 Lei/134 456, 00 Euro
Actiunea 4. Centru de zi: 548 957, 00 Lei/139 223, 18 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 20, 652, 842.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fide400.000 Lei. Cuantumul garantiei de buna executie este 10 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR in cadrul masurii 322 : Contributia Uniunii Europene 80% si a Guvernului Romaniei 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici se pot asocia prezentand in acest sens Contract de asociere/subcontractare. Legalizarea asocierii/subcontractarii va fi solicitata la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Sa fie legal inregistrat ca persoana juridica
- Sa respecte regulile de concurenta
- Sa nu se incadreze in prevederile art. 180 si 181 OG34 din 2006
- Sa aiba cazier fiscal onest
- Sa aiba achitate la zi taxele catre bugetele de stat si locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului,
- Sa faca dovada bonitatii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) de cel putin 40.000.000lei, iar profitul pe ultimul an sa fie pozitiv.- Sa detina scrisoarea de confirmare de fonduri in suma de minim 6.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa
-sa aiba inregistate si autorizate activitatile conform CAEN necesare pentru executia lucrarilor de constructii si instalatii
- fie autorizat ANRE pentru executia lucararilor electrice
- sa dea dovada capacitatii tehnicede care dispune pentru indeplinirea contractului pentru lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare, modernizare drumuri respectiv reabilitari de cladiri cu destinatie publica- detina personalul cheie necesar indeplinirii contractului
- aiba dotarile necesare contractului
- sa fie certificat conform standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent respectiv ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
va demonstra ca in ultimii cinci ani a executat si finalizat cel putin: -1 (un) contract similar de lucrari pentru constructie sistem de aductiunea apa in valoare minima de 4 .500.000 lei , - 1 (un) contract similar de lucrari pentru constructie sistem de canalizare ape menajere in valoare minima de 11.000.000 lei , - 1 (un) contract similar de lucrari pentru modernizare drumuri in valoare minima de 3.900.000 lei , - 1 (un) contract similar de lucrari pentru reabilitare/modernizare cladiri publice: camine culturale/centre de zi/sau alte cladiri publice in valoareminima de 540.000 leiOfertantul trebuie sa aiba disponibili urmatorii specialisti: 1 Manager contract4 Sefi santier, 4 Ingineri de structura4 Ingineri instalatii sanitare, termice, 2 Ingineri instalatii electrice, 3 Responsabili tehnici cu executia autoriyati ISC2 electricieni autorizati ANRE1 Responsabil privind controlul calitatii1 Responsabil privind securitatea muncii (S.S.M.);Pentru utilaje se vor respecta urmatoarele cerinte minime : - statie de mixtura asfaltica (de capacitate min. 160 t/ora) autorizata- statie de betoane (de capacitate min. 50 mc/ora) autorizate conform prevederilorlegale, - laborator santier autorizat ISC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 10:00
Locul: ADI Valea Salajului, Dobrin nr. 12, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti APDRP, reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR - Masura 3.2.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +40264504300, Email:  [email protected], Fax:  40264504313, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro, www.curteadeapelcluj.eu
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADI VAlea Salajului
Adresa postala:  Str. Principala nr. 12, Localitatea:  Dobrin, Cod postal:  457120, Romania, Tel. 0260668803, Email:  [email protected], Fax:  0260668941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer