Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII" INSTITUT DE CERCETARE STIINTIFICA SI TEHNOLOGICA MULTIDISCIPLINARA-ICSTM"


Anunt de participare numarul 125129/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  REGELE CAROL I, NR. 2, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130024, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN CORNELIU SALISTEANU, Tel. 0245.206.274, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245.206.275, Adresa internet (URL):  http: //www.valahia.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 0245/211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245/211078
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 0245/211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245/211078
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 0245/211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245/211078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII" INSTITUT DE CERCETARE STIINTIFICA SI TEHNOLOGICA MULTIDISCIPLINARA-ICSTM"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Targoviste, Campus universitar-Aleea Sinaia nr. 13
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie"Institut de Cercetare Stiintifica si Tehnologica Multidisciplinara-ICSTM"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii si instalatii, organizarea de santier, asigurarea utilitatilor necesare obiectivului "Institut de Cercetare Stiintifica si Tehnologica Multidisciplinara-ICSTM"
Valoarea estimata fara TVA: 19, 428, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare conf. art. 122, lit i), din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 388560 lei; Garantie buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, plata in termen de 180 zile la valoarea lucrarilor efectuate dupaacceptarea la plata a facturii emise de executant. NU se acorda avansuri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; Declaratii privind indeplinirea obligatiilor; Certificat Unic de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa includa activitati cu codurile CAEN: 4120, 4321, 4322, 4329, 4332, 4333, 4334, 4391; ofertantul nu trebuie sa aiba inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii; In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Informatii privind situatia economico-financiara-angajament din partea bancii din care sa rezulte ca ofertantul are posibilitatea de a accesa pe o perioada de 12 luni lichiditati, credite, linii de credit pentru lucrarile supuse licitatiei, independent de alte angajamente ale ofertantului;
2)Fisa de informatii generale; 3)Bilant contabil pe anii 2008, 2009, 2010; 4)Informatii privind cifra medie de afaceri; (Persoanele juridice/fizice straine, in calitate de ofertantii, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau copie certificata conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si o declaratie pe propria raspundere ca documentele prezentate respecta in totalitate legislatia din tara de origine)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Angajamentul bancar pentru lichiditati, credite, linii de credit sa aiba o valoare minima de 5000000 lei; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) minim 38856000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Informatii privind capacitatea tehnica-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2)Experienta similara-unul, maxim trei contracte de lucrari similare(executie constructii civile si industriale, reabilitatri, consolidari);
3)Informatii privind personalul tehnic de specialitate: sef punct lucru, RTE domeniul I, RTE domeniul IX, responsabil cu controlul tehnic de calitate, inginer instalatii sanitare si termo-ventilatii, inginer instalatii electrice; 4)Autorizari specifice: Autorizatie ANRE-executie instalatii de utilizare a gazelor naturale tip ED I; Autorizatie ISCIR-instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la:
a) aparate consumatoare de combustibili cu P< 400 kw, b) cazane de apa calda cu P < 400 kw;
Atestat ANRE de tip A ? incercari de echipamente si instalatii electrice; Atestat ANRE de tip B- proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV; Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu. (tip ISU)
6)Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale; 7)Informatii privind dotarile specifice; 8) Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, SA 8000;9) Informatii privind subcontractantii; 10)Informatii privind asociatii; 11) Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului; 12)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; 13) Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului; Persoanele juridice/fizice straine, in calitate de ofertantii, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau in copie certificata conform cu originalul insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si o declaratie pe propria raspundere ca documentele prezentate respecta in totalitate legislatia din tara de origine;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-Unul, maxim trei contracte in valoare cumulata de minim 19428000 lei, dintre care cel putin un contract a necesitat executia de camere curate minim clasa 10000; Personal tehnic de specialitate: Sef punct lucru-inginer absolvent Facultate Constructii; Responsabil tehnic cu executia domeniul I;Responsabil tehnic cu executia domeniul IX; Responsabil cu controlul tehnic de calitate, domeniul constructii civile, industriale si agricole; Inginer instalatii sanitare si termo-ventilatii, absolvent al Facultatii de instalatii, profil instalatii constructii civile si industriale; Inginer instalatii electrice, absolvent al Facultatii de instalatii pentru constructii; Dotari specifice minime: macara turn, pompa hidraulica beton, excavator, buldoexcavator, autobasculanta 16-20 to, autobetoniera 5, 5 to, autoremorcher cu remorca treiler, autogreder, rulou compresor, buldozer, mai compactor mecanic, autocisterna cu dispozitiv de stropit, masina fasonat fier, stanta debitat fierbeton, rigla vibratoare, vibrator beton, slefuitor beton, electropompa apa;Certificat ISO 9001 pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si/sau instalatii, ISO 14001 pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si/sau instalatii, ISO 18001 pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si/sau instalatii, SA 8000 pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si/sau instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare-pretul exprimat in lei fara TVA; numar de runde 1; durata unei runde 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S53-086521 din 17.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 12:00
Locul: UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE, SERVICIUL ACHIZITII , STR. MOLDOVEI NR. 5, LOC. TARGOVISTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori desemnati UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala ? FEDR, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie D 2.2, Operatiunea O 2.2.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Emil Zola nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522445, Email:  [email protected], Fax:  0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Universitatii Valahia din Targoviste
Adresa postala:  Str. Moldovei nr. 5, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130093, Romania, Tel. 0245/211078, Email:  [email protected], Fax:  0245/211078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer