Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de constructii la unitatile de invatamant preuniversitare conform anexei 1 din fisa de date a achizitiei


Anunt de participare numarul 96039/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Manea, Tel.0213193251, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrarea unitatilor de invatamant si unitatilor sanitare publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de constructii la unitatile de invatamant preuniversitare conform anexei 1 din fisa de date a achizitiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: conform listei anexa 1 din fisa de date a achizitiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii la unitatile de invatamant preuniversitare conform anexei 1 din fisa de date a achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executia lucrarilor de constructii la unitatile de invatamant preuniversitare conform anexei 1 din fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 81, 858, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :1.600.000 leigarantia de buna executie - 6% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala, Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala, Cazierului fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)
-declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007, 2008-160.000.000 lei
.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-executarea in ultimii 5 (cinci) ani, de catre ofertant, a unui contract care a avut ca obiect de executie lucrari de constructii civile inclusiv instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze naturale in valoare deminima 60.000.000 lei-Operatorul economic trebuie obligatoriu sa faca dovada ca are ca personal angajat cel putin patru ingineri constructori , specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani si care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract
-Operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are ca personal angajat cel putin patru ingineri constructori, specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.
-Manageri de proiect/sefi santier minim 4 cu experienta in executia lucrarilor de constructii civile de cel putin 5 ani.-Responsabili tehnici cu executia (RTE)-Responsabil cu controlul tehnic de calitate-Responsabili control tehnic de calitate(CQ)
-Auditor calificat al sistemului de management al calitatii, auditor al sistemului de management de mediu, auditor al sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, auditor al sistemului de management al responsabiitatii sociale.-Evaluator al riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala-Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
-Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca-Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca media personalului angajat permanent in ultimii 3 ani: 2006, 2007, 2008 este de minim 100 de angajati.
-ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, SA 8000, autorizatia/atestatul tip B -A.N.R.E, autorizatia/atestatultip C2A A.N.R.E., autorizatia/atestatul tip PDI - A.N.R.E., autorizatia/atestatul tip PDI - A.N.R.E., autorizatia/atestatul tip EDI A.N.R.E. , autorizatia/atestatul tip I.S.C.I.RBPTA1 ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 11:00
Locul: AUIPUSPcu sediul in B-dul Poligrafiei, nr. 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.83, Fax: 021/319.16.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP sector 1- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Poligrafiei, nr.4, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel.021/3193250, Fax: 021/3193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer