Licitatie Publica - Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatii de invatatmant, alimentatie publica si spatii de cazare
Anunt de participare numarul 123268/11.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul local al orasului Zlatna
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Ponoran, Tel. 0258856337, Email: [email protected], Fax: 0258856583, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile apartinatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Unitatea Administrativ Teritoriala Oras Zlatna
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile Fenes, Galati, Valea Mica, Trampoiele in lungime totala de 13, 664 km, executie trotuare, executia a 35 podete, executia a 2 pasaje peste calea ferata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45233294-6-Instalare de semnalizatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si modernizare strazi in orasul Zlatna si localitatile Fenes, Galati, Valea Mica, Trampoiele in lungime totala de 13, 664 km, executie trotuare, executia a 35 podete, executia a 2 pasaje peste calea ferata.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 006, 410RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 330.000 lei. Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantumde 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: Fonduri alocate prin FEDR si Bugetul de Stat - 98% si Buget local - 2%. Platile se efectueaza in termen de maxim 90 zile, la valoarea lucrarilor executate. Nu se acorda avansuri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Declaratie privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit; Certificat privind plata impozitelor si taxele locale ? eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate de Administratia Financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 66.000.000 lei.- Indicatorul lichiditate generala = (active circulante / datorii curente) x 100 > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului;
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale pentru ultimii 3 ani ale personalului angajat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie se solicita prezentarea a cel mult 3contracte de lucrari (lucrari de executie, modernizare si/sau reabilitare drumuri) finalizatecu ovaloare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 33.000.000 lei (fara TVA), respectiv 7.971.592EURO (1EURO = 4, 1397 lei);Echipa tehnica propusa pentru indeplinirea contractului va fi compusa din: Sef santier ? inginer constructii de drumuri, cu experienta in executia lucrarilor de drumuri de cel putin. Responsabil tehnic cu executia ? inginer constructii, cu experienta in executia lucrarilor de drumuri, atestat MDRL. Responsabil C.Q. ? atestat I.S.C.,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza licitatia electronica, ca faza finala a procedurii de atribuire, urmeaza sa fie lansata dupa ce Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala a ofertelor depuse la sediul sau.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S57-092421 din 23.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2011 11:00
Locul: In Sala de sedinte a Primariei oras Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12, judet Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii care participa la deschiderea ofertelor, trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa cartea de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin P.O.R. 2007-2013, Axa 2 ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul major de interventie 2.1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de depunere a contestatiilor la CNSC: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica locala, Juridic, Registru Agricol, Administrativ
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 15:03