Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii necesare extindere si reamenajare Unitate primire Urgente ? U.P.U


Anunt de participare numarul 108854/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Achizitii Publice, Tel. 318.05.11, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  318.05.54, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii necesare extindere si reamenajare Unitate primire Urgente ? U.P.U
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECT 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 625, 806.45RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 625, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA FIXA 52516 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit . a, b, c, c^1, d, e; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 zile - se va prezenta in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare / Autorizatie de functionare / altele echivalente - se vor prezenta in copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSe vor prezenta in copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate;Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor;
-certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restantela data depunerii ofertelor
-bilant contabil la 31.12.2007 din care sa rezulte ca societatea nu inregistreaza pierdere-bilant contabil la 31.12.2008 din care sa rezulte ca societatea nu inregistreaza pierdere-bilant contabil la 31.12.2009-Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 19.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
-prezentareaunuia contract de executie de lucrari similare pentru cladiri servicii sanitareinsotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de recomandarea beneficiarului cu o valoare de minim 7.000.000 RON (fara TVA)-prezentarea de informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-prezentarea de informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune strict necesar pentru indeplinirea contractului
-? perioada de garantie acordata lucrarilor executate este de minim 3 ani de la datareceptiei finale
-Prezentarea autorizatiei emisa de ANRE pentru: instalatii electrice interioare pentru cladiri civile si industriale cu tensiuni pana la 0, 4 KV
- Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate), sau dovada depunerii dobandirii acestora.-Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) sau dovada depunerii dobandirii acestora.-Certificat OHSAS 18001/2004 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) sau dovada depunerii dobandirii acestora.
-Prezentarea certificatului SA 8000/2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei publice, sau dovada depunerii dobandirii acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
40%
Descriere:
3.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
4.
Planul propriu SSM
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40014/01.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 10:00
Locul: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECT. 5 BUCURESTI SALA ANFITEATRUL MIC ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECT. 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5 SECT.4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040012, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 255(1), art.256^2 lit. b-5 zile din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP&BANU
Adresa postala:  BDUL. LASCAR CATARGIU NR.12 SECT. 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer