Licitatie Publica - Lucrari de constructii necesare extindere si reamenajare Unitate primire Urgente - UPU
Anunt de participare numarul 109576/15.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 318.05.11, In atentia: Cristian Simion, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii necesare extindere si reamenajare Unitate primire Urgente - UPU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SUUB Str. Splaiul Independentei Nr. 169 Sect. 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 609, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de Participare in suma fixa 132000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit . a, b, c, c^1, d, e din OUG nr.34/2006
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 zile - se va prezenta in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare / Autorizatie de functionare / altele echivalente - se vor prezenta in copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSe vor prezenta in copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate pentru persoane juridice /fizice straine.
Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor.
Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restantela data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate)Bilant contabil la 31.12.2008 (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate)
Bilant contabil la 31.12.2009 (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate)Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani trebuie sa fie minim 13.200.000 RON.
Resurse Financiare suficiente pentru demonstrarea capacitatii de sustinere a executiei lucrarilor pentru o perioada de 3 luni , dar nu mai putin de 25% din valoarea ofertata pentru executia lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
Prezentareaunuia contract de executie de lucrari similare insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) si de recomandarea beneficiarului cu o valoare de minim 6.600.000 RON (fara TVA) (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate).
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune strict necesar pentru indeplinirea contractului.Prezentarea autorizatiei emisa de ANRE pentru: instalatii electrice interioare pentru cladiri civile si industriale cu tensiuni pana la 0, 4 KV (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) sau oricare altul care il include pe acesta.
Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate).
Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate).
Certificat OHSAS 18001/2004 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate).
Certificatului SA 8000/2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
40%
Descriere:
3.
Planul Propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
4.
Planul propriu SSM
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41661/12.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 10:00
Locul: SUUB Str. Splaiul Independentei Nr. 169 Sect. 5 Bucuresti Sala Anfiteatrul Mic Etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri Comisiei de Evaluare si Reprezentantii Imputerniciti ai Agentilor Economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei Nr. 5 Sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040018, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 255(1), art.256^2 lit.b-5 zile din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop si Banu
Adresa postala: bdul. Lascar Catargiu Nr. 12 Sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010056, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax: 021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 12:33