Licitatie Publica - Lucrari de constructii necesare pentru reabilitarea si amenajarea cladirii centrului de prevenire, prognoza si siguranta traficului
Anunt de participare numarul 35193/05.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: BOIER IOAN-CATALIN, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii necesare pentru reabilitarea si amenajarea cladirii centrului de prevenire, prognoza si siguranta traficului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Targu-Mures, str. Mihail Kogalniceanu, nr. 14, Jud. Mures, cod postal 540064.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inlocuire a tencuielilor, zugravirea spatiilor, reconditionarea usilor, ferestrelor si a parchetului, montarea de pardoseli noi, gresie, faianta la grupurile sanitare, construirea de pereti despartitori si refacerea instalatiei electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de amenajare se vor executa in conformitate cu proiectul tehnic din docomentia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 109, 597RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.10.2007 pana la 28.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se vor constitui: - garantie de participare in cuantum de 2.191, 93 lei sigarantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi in procent de 5 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face de la bugetul de stat prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
-Certificat de cazier fiscal
-Certificat unic de inregistrare-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (CIF)
-Certificat constatator-Declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost condamnat in ultimii 5 ani
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 181, OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant
-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
-Fisa de informatii generale
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani
-Certificat de experienta similara-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnologice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacontractului de lucrari
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului
-Declaratie privind partile de contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specialitatea acestora
-Declaratie privind personalul responsabil tehnic cu executia-Declaratie privind media cifrei de afaceri globala
-Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, vizat si semnat de unitatea financiara
-Recomandare de la beneficiarul lucrarii similare prezentate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular de oferta
-Anexa la formularul de oferta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cerinta minima realizarea unui profit pozitiv in ultimii 3 ani si a unei cifre medii anuale de afaceri cu o valoare mai mare sau egala cu de 3 x valoarea lucrarilor prezentata in oferta depusa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Graficul fizic de executie a lucrariiGrafic de platiCentralizatorul financiar al obiectelor
Centralizatorul categoriilor de lucrari
Listele cantitatilor de lucrari
Lista cuprinzand consumurile de resurse materiale
Lista cuprinzand consumurile cu mana de lucru
Listele cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor si echipamentelor tehnologice (daca este cazul)
Lista cuprinzand consumurile privind transporturile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
192343
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 12:00
Locul: I.P.J. Mures, Serviciul de Logistica, Targu-Mures, Str. Borsos Tamas Nr. 16 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor orice persoana pe baza imputernicirilor legale emise de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 13:28