Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari de constructii noi (proiectare si executie), lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 6?


Anunt de participare numarul 113208/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Scolilor Sector 6
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 315-317, Sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060043, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Daniela Dumitru, Tel. 0721288029, Email:  [email protected], Fax:  0214305144, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Lucrari de constructii noi (proiectare si executie), lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 6?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sector 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 16 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tipurile de lucrari prevazute pentru acest acord cadru sunt urmatoarele: lucrari de constructii noi(proiectare si executie), lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 6 - cf caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Lucrari de constructii noi (proiectare si executie), lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 6? pe durata de 4 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 60000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. de eligibilitate;2.Istoricul litigiilor;3.Cazierul judiciar al societatii, in original sau copie legalizata(valabil la data deschiderii candidaturii;4.Cazierul judiciar al administratorului societatii, in original sau copie legalizata (valabil la data deschiderii candidaturii);5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat in valabilitate la data deschiderii candidaturii, in original sau copie legalizata;8.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, in termen de valabilitate la data deschiderii candidaturii, in original sau copie legalizata;9.Cazier fiscal in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii candidaturii;10.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;11.Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;12.Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale;2.Autoritatea contractanta solicita ca cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, si 2009) safie minim 2000000 lei;3. Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Decl.pe proprie raspundere privind contr de lucr simil. exec. in ultimii 5 ani;2)Lista contr de lucr. simil. executate in ultimii 5 ani;3)Fisa exp similara pt contr incheiate in ultimii 5 ani;4)Prezentarea a cel putin unui ctr similar finalizat in ultimii 5 ani in val de cel putin 1000000 lei (fara tva);5)atestat ANRE de tip B pt proiectare si exec de inst electrice interioare, pt constr civile si industriale, bransam aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV;6)Decl. pe propr rasp privind nr mediu al pers angajat in ultimii 3 ani;7)Lista privind pers propus pt indeplinirea celui mai mare ctr subsecv, care sa cuprinda cel putin: Personal de conducere: 1 responsabil de contract?ing cu studii de lunga durata?constr civile cu o vechime de cel putin 5 ani;1sef de santier?ing cu studii de ingineri?constructii civile, cu o vechime de cel putin 5 ani;1 RTE Domeniul I cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constr civile;1 RTE Domeniul IX cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constr edilitare si de gospodarie comunala;1 CQ in domeniul constr civile, autorizat ISC;1responsabil securitate si sanatate in munca?atestat nivel superior conform HG nr. 1425/2006;1coord de securitate si sanatate al santierului?atestat conform HG nr. 300/2006;Personal de executie calificat: fierarbetonist;zidar/pietrar;zugrav/vopsitor;tinichigiu;izolatortermo/hidro;sudor;instalator;electrician;montator tampl pvc/al;;dulgher;1 montator schela(schelar calificat);8)Dotari tehnice: Autocamion 8-10t?2buc;Autobasculanta 8-10t?2 buc;Autobetoniera?1buc;Incarcator frontal-1buc;Schela 1000mp;9)ISO9001 sau echivalent;10)ISO 14001 sau echivalent;11)Copie ctr de colectare si depozitare a deseurilor cu o firma de salubrizare, sau copia ctr cu o groapa de gunoi.12)Certificat OHSAS 18001 sau echivalent13)Candidatul va prezenta decl pe propr rasp privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca14)Decl cu privire la intentia de a subcontracta15)Lista cuprinzand subcontractorii declarati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Crearea de locuri noi in instit. de invatam. prin finalizarea investitiilor incepute si constr de noi cladiri cu dest invatam. ;Art.1 din Ordinul ANRMAP nr.51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 16 ; numar maxim: 100
Cifra de afaceri: 100%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 11:00
Locul: Administratia Scolilor Sector 6, Splaiul Independentei nr.315-317, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate accesa de pe Seap.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 0213195183, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor Sector 6
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 315-317, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060043, Romania, Tel. 0214305143, Email:  [email protected], Fax:  0214305144
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 22:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer