Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii obiective aferente proiectului integrat finantat prin FEADR ? PNDR ? Masura 3.2.2


Anunt de participare numarul 117119/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNU LUNCII (PRIMARIA)
Adresa postala:  PRIMARIA COMUNEI CORNU LUNCII, Localitatea:  Cornu Luncii, Cod postal:  727140, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN BIRLIBA, Tel. 0230542296, 0740084228, Email:  [email protected], Fax:  0230542296, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala:  Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230521506, Fax:  0230520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii obiective aferente proiectului integrat finantat prin FEADR ? PNDR ? Masura 3.2.2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cornu Luncii, Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii obiective aferente proiectului integrat finantat prin FEADR ? PNDR ? Masura 3.2.2, 1.Modernizare drumuri comunale in satele Braiesti si Baisesti , lungime6, 2 Km
2.Alimentare cu apa in satele Cornu Luncii si baisesti, lungime retea7 Km
3.Retea canalizare cu statie de epurare in satele Baisesti si Braiesti, lungime retea 6, 6 Km
4.Centru after school, suprafata desfasurata = 342 mp , regim inaltime ? P + 1E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii obiective aferente proiectului integrat finantat prin FEADR ? PNDR ? Masura 3.2.2, 1.Modernizare drumuri comunale in satele Braiesti si Baisesti , lungime6, 2 Km
2.Alimentare cu apa in satele Cornu Luncii si baisesti, lungime retea = 7 Km
3.Retea canalizare cu statie de epurare in satele Baisesti si Braiesti, lungime retea 6, 6 Km
4.Centru after school, suprafata desfasurata = 342 mp , regim inaltime ? P + 1E
Valoarea estimata fara TVA: 9, 307, 717RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantumul de 180.000 Lei , garantie de buna executie 10 % din valoarea de atribuire fara TVA. (5% in cazul IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Fonduri europene ? FEADR ? M3.2.2 ? Renovarea si dezvoltarea satelor ? proiect integrat cu 5 actiuni de investitii,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere, acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181n din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? in original sau copie legalizata
5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul N din Sectiunea Formulare ? in original;
6. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 15A - in original
6.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006
7. Certificat constatator eliberat de ORC - in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabilla la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente, Bilant contabil sau Balanta de verificare la 31.12.2010 - in copie
b)Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
c)Documente bancare din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar inceperea lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b)Cifra Medie de Afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate- minim 18.600.000 Leic)Declaratii / Documente bancare din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar (cash flow) - inceperea lucrarilor ? se vor prezenta Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine/are acces la resurse certe alocate exclusiv pentru acest contract de minim 1.800.000 Lei (de la data semnarii contractului pana la primirea avansului din partea finantatorului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari similare - Contract + recomandare + Proces verbal de receptie
2.declaratie privind personalul tehnic de specialitate angajat in derularea contractului.conform fisei de date
3) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si lucrari ;d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantiie) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
f) declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari -
g) Certificari/Autorizari solicitate: - Certificat eliberat de catre organism independent, specializat/autorizat, pentru Statia de betoane; Statia de producere a agregatelor, Laborator grad II.
- Certificari privind calitatea betonului rutier ? utilizat in executia Lucrarilor de drumuri conform PT- emise de institutii abilitate, organisme independente
- Certificari privind calitatea Betonului- utilizat in executia lucrarilor conform PT - emise de institutii abilitate, organisme independente
- Raport de inspectie intocmit de un organism independent, autorizat - pentru Repartizor vibrofinisor pentru beton
- Atestat ANRE tip B - pentru operatorii economici privind executia de Lucrari instalatii electrice- Atestat ISCIR pentru montare, instalare, punere in fuinctiune, revizii si reparatii Cazane sub presiunecu Puterea de60 KW
Ofertantul va prezenta certificarile ISO 9001; 14001 si 18001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar procedurii:
- Lucrariconstructii drumuri- Lucrari de constructii civile
- Lucrari de constructii edilitare (retele alimentare cu apa, retele de canalizare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: - Modernizare drumuri prin betonare cu (Beton Asfalt sau Beton Ciment) / Executie piste betonate (Beton de ciment) cu o Lungime de minim 6 KM / suprafata 29.450 mp, aferenta unui singur contract inceput si finalizat in ultimii 5 ani, - 1 Contract pentru constructie cladire noua, regim de inaltime minimP+1E, Suprafata construita desfasurata = minim 342 mp.- 2 Contracte edilitare (retea apa si canalizare cu statie de epurare) din care sa rezulte cumulat ? retea construita minim 12 KMsiStatie de epurare.Resurse tehnice, minime obligatorii: - Buldoexcavatoare / Buldozeresi Excavatoare, - Autogreder- Cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere, autopompa beton- laborator specializat grad II- statie de betoane certificata de organisme independente- statie de producere agregate ? certificata de organisme independente- repartizor vibro finisor pentru betoane ? Raport de inspectie intocmit de catre un organismindependent- automacara/instalatii de ridicat - Raport de inspectie- Grup electrogen,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul supus reofertarii : PRETUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 10:00
Locul: Str. Universitatii, nr. 15-17, Cod 720229, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de Autoritatea ContractantaPersoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR ? M3.2.2 ? Renovarea si dezvoltarea satelor ? proiect integrat cu 5 actiuni de investitii, Contract de finantare Nr. C 322010913500136/iunie 2010
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii al comuneiCORNU LUNCII
Adresa postala:  Str. Principala FN, Localitatea:  Cornu Luncii, Cod postal:  727140, Romania, Tel. 0230 542296, Email:  [email protected], Fax:  0230 542296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 20:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer