Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru imobilul Biblioteca Publica Octavian Goga, situat in Bucuresti, str. Gura Lotrului nr.9, sector 5
Anunt de participare numarul 33392/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Punct(e) de contact: IOANA DAVID, Tel.316.83.00, Email: [email protected], Fax: 316.83.00, Adresa internet (URL): www.bmms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru imobilul Biblioteca Publica Octavian Goga, situat in Bucuresti, str. Gura Lotrului nr.9, sector 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Biblioteca Publica Octavian Goga, situat in Bucuresti, str. Gura Lotrului nr.9, sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii pentru imobilul Biblioteca Publica Octavian Goga, situat in Bucuresti, str. Gura Lotrului nr.9, sector 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru imobilul Biblioteca Publica Octavian Goga, situat in Bucuresti, str. Gura Lotrului nr.9, sector 5
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant de partic 54000 RON va fi depusa in in cont nr.RO35TREZ7015026XXX000362, Trezoreria sect 1, cod fiscal 4505405 sau se constituie prin scrisoare de garantie bancara(prezentata in original)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi op ec au dreptul sa se asoc: autorit contract va solicita ca asoc sa fie legalizata dupa ce oferta comuna va fi desemnata castigatoare antreprenor gen, lider asoc etc, min 51 %
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
declaratia de eligibilitate
declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2004
document care confirma obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat (emis de orga. competente)
conditii eliminatorii
declaratie privind calitatea de participant la procedurapentru actele mentionate mai sus nu se admite completare ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.
-certificat constatator emis ORC
- documente de inregistrare/autorizatie de functionare
-apartenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- -fisa de informatii generale si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in activitatea deconstructii; val. minima impusa pe ultimii 3 ani > 2.500.000 lei- bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
- Solvabilitate patrimoniala=capital propriu/total pasiv x100 min. 30% pe baza datelor aferente bilantului la 31.12.2006
- Lichiditate generala=active circulante/datorii curente x100 min. 100% pe baza datelor aferente bilantului la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
-declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipament tehnic, mijloace de transport-declaratie care contine informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului; certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata executiei
10%
Descriere:
3.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 10:00
Locul: BMB-str. Tache Ionescu nr.4, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti autorizati firme
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BMB-Serviciul contencios
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Tel.3168300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 11:21