Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru interventii la constructii existente, proiectarea aferenta si asistenta tehnica proiectant, necesare modernizarii si dezvoltarii infrastructurii de cercetare la IBPC-NS in cadrul proiectului CARDIOPRO


Anunt de participare numarul 93311/21.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ' Nicolae Simionescu'
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: UIP - CARDIOPRO, Tel.021.319.45.18, In atentia: ing. Marius MIHAI, Manager Proiect, Email: [email protected], Fax: 021.319.45.19, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru interventii la constructii existente, proiectarea aferenta si asistenta tehnica proiectant, necesare modernizarii si dezvoltarii infrastructurii de cercetare la IBPC-NS in cadrul proiectului CARDIOPRO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii pentru interventii la constructii existente, proiectare si asistenta tehnica proiectant, necesare modernizarii si dezvoltarii infrastructurii de cercetare la IBPC-NS in cadrul proiectului CARDIOPRO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Servicii de expertiza tehnica, proiectare si asistenta tehnica a proiectantului la executarea lucrarilor, conform caiet de sarcini;
- lucrari de constructii, respectiv de consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare Corpul A amfiteatru, corpul de legatura inclusiv supraetajare, Corpul B laboratoare si birouri, si Cladirea atelier apartinand IBPC-NS, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 208.000 Lei, valabila 90 zile de la data deschiderii ofertei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1. Plata conform clauze contractuale contract de finantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente): declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei; Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei; Certificat constatator eliberat de ORC cu obiect activitate specific achizitiei publice original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certif. de inreg. pentru persoane juridice CUI.
Persoane juridice /fizice straine: Certif. de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inreg. ca persoana juridica sau fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate; Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare isi asuma resp. pentru ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indepl. obligatii ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederi legislatie fiscala din Romania in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta urmatoarele documente:
- Fisa informatii generale ofertant
- declaratiibancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace.
- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente;
- ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 15.600.000lei. Profitul net al ofertantului (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara cu contractele de executie lucrari si contractele de servicii proiectare relevante, realizate in ultimii 5 ani(proiectare si/sau executie lucrari de consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare cladiri de laboratoare, sau alte obiective relevante din punct de vedere al functiunilor);
- copii ale contractelor, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul, insotite de Procesul Verbal de Receptie a serviciilor in original sau copie legalizata;
- copii ale contractelor, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul, insotite de Procesul Verbal de Receptie la finalizarea lucrarilor, in original sau copie legalizata.
- Efectivele medii anuale ale personalului ofertantului in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului;
- Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, cu descriere pe scurt a pregatirii profesionale si experientei, CV-uri pentru personalul responsabil, angajament privind disponibilitatea de implicare in proiect in original, copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, atestate de specialitate solicitate.
- informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare si lucrarilor de constructii montaj;
- acord de asociere;
- lista cuprinzand asociatii/subcontractantii; daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens;
- Standarde de asigurarea calitatii (SR-EN-ISO-9001:2000, SR-EN 14001:2005; OHSAS 18001:2007)
- autorizare ANRGN si ANRE
- declaratie respectare cerinte ISO/EN 17025:2005
- declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la nivel national si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada finaliz. in ultimii 5 ani a 1-2 contr. serv. proiect. constr. relev. similare cu val. cumul. de min. 600.000 Lei (fara TVA); dovada finaliz. in ultimii 5 ani a 1-2 contr. lucrari constr. relev. cu val. cumul. de min. 9.800.000 Lei (fara TVA); se va prez. cel putin o recom. in orig., din partea benef. de serv. si o recom. a benef. lucrarilor exec. si finaliz., adresata Aut. Contr. dovedind ca ofertantul a indepl. oblig. contract cu cel putin calif. BUN ; cerinte min. privind pers. de spec.: Manager Contract; Proiectant Coord. (min. 5 ani exp. in dom. coord. echipe de proiectare, min. 3 contr. de proiect.); Arhitect (drept de semnat. inreg. OAR; particip. la min. 5 proiecte, din care min. 3 activ. de consolid., reabilit., refunct., reamenaj., recompart., ext. cladiri exist.; Exp. in proiectare complexa, min. 5 proiecte); Inginer de Structura (min. 10 ani exp. asist. teh. la exec. in dom. structurilor; particip. la proiectare min. 5 proiecte, din care min. 3 lucrari de consolid); Inginer instal. sanitare (particip. la proiectare min. 5 lucrari); Inginer instal. term. (particip. la proiectare min. 5 lucrari); Inginer instal. electrice, incl. curenti slabi (particip. la proiectare min. 5 lucrari) ; Specialist proiectare biobaze (exp. in proiectare biobaze cu cond. SPF supraf. min. 500 m2, dovedita prin CV si recom./ref. scrise de la benef.); Resp. tehnic cu executia in dom. Constr. Civ. si ind. (atestat la zi conf. Legii; exp min. 3 ani in activ. de lucrari constr.; particip. min. 3 proiecte finaliz.) ; Resp. cu Controlul teh. de calit. in constr. (Aut. ISC ptr dom. relev. din Caietul de Sarcini ; exp. min. 3 ani in activ. lucrari constr.; particip. min. 3 proiecte finaliz.) ; Sef Santier (exp. min. 5 ani in activ. lucrari constr./instal.; particip. min. 3 proiecte finaliz.). Toti membrii echipei cu studii sup. de spec. cu diploma, min. 10 ani exp. in domeniu, exceptand specialist proiectare biobaze si Sef santier (min. 5 ani). Membrii echipei de proiectare min. 10 ani exp. in proiectare si asist. teh. la executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta Tehnica
40%
Descriere: Componenta Tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3-143-2667
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 10:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, si cate un reprezentant cu imputernicire din partea ofertantului, si copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operaiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este disponibila la adresa www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti)
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA NICOLAE SIMIONESCU
Adresa postala: str. B.P. Hasdeu nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel.021. 319.4518, Email: [email protected], Fax: 021. 319.4519, Adresa internet (URL): www.icbp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2010 21:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer