Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru investitia Reabilitarea podului de la Potlogi
Anunt de participare numarul 62575/29.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Traian ICOBET, Tel.0245-207612, Email: [email protected], Fax: 0245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru investitia Reabilitarea podului de la Potlogi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Potlogi, judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea podului de pe DJ 711A, peste raul Arges.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea podului de pe DJ 711A, peste raul Arges.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica: 5.426.515, 93 lei fara taxa pe valoarea adaugata (TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 5, 426, 515.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.10.2008 pana la 14.08.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 90000 RON (scrisoare de garantie bancara, ordin de plata ori fila CEC).Garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA (scrisoare de garantie bancara).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii", linia de buget Phare/2005/017- 690.01.03; Buget Consiliu Judetean Dambovita.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici sa nu se incadreze in situatiile de la art.180 si 181 din OUG 34/2006, sa indeplineasca conditiile de eligibilitate PHARE si conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Dovedire: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR.34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.337/2006, Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale si a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata (persoanele juridice romane), ori original si traducere legalizata in limba romana (persoanele juridice straine);DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA CONFORM REGLEMENTARILOR PHARE;DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA Operatorii economici romani sa fie legal inregistrati.Dovedire: Copie dupa Certificatul de inregistrare ORC, Certificat constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor, cu datele solicitate in fisa de date Cerinta: Operatorii economici straini sa fie legal inregistrati.Dovedire: Copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, cu datele solicitate in fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind situatiaeconomico-financiaraSolicitat x
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2006 si 2005) sa fie de minim 13.500.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul BNR valabil pentru data de 09.05.2008, respectiv 3, 6952 lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute. Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 5 (INFORMATII GENERALE) completat. ii) 1).Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2005, 2006 si 2007, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (acestea trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus). 2).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. iii) Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2007, 2006 sau 2005, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind capacitatea tehnicaSolicitat xInformatii privind capacitatea profesionalaSolicitat x
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CAPACITATEA TEHNICA 1) Derularea in ultimii cinci ani, a cel putin un contract de lucrari de constructie sau reparatii / reabilitari / modernizari de poduri, a carui valoare sa fie egala cu minim 1.627.954 RON. Dovedire: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI. 2)Cerinta: Sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului. Dovedire: DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI. 3)Cerinta: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2000 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii). Dovedire: Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. CAPACITATEA PROFESIONALA Cerinta: Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Specialist tehnic (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, sectia / specialitatea drumuri si poduri, cu durata de 5 ani si diploma de inginer / licenta).Responsabil tehnic cu executia (autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor) Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 2 pozitii de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Dovedire: i)INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII;ii)PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT;iii)ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE.iv)CURRICULUM VITAE pentru fiecare persoana in parte.v)Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.vi)Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialisti-ANGAJAMENT IN NUME PERSONAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face direct la caseria CJD sau prin ordin de plata in contul R015TREZ2715006XXX000252, deschis la Trezoreria Targoviste
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAP; alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii", linia de buget Phare/2005/017- 690.01.03
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.040-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, impotriva oricarui act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal, in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130060, Romania, Tel.040-245-207612, Email: [email protected], Fax: 040-245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 16:02