Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru investitia Sala de sport mutifunctionala si anexe P+1E+2E partial si demolare corp vestiare existent


Anunt de participare numarul 85160/24.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Scolar nr.1 Constanta
Adresa postala: Str. Pictor Nicolae Grigorescu Nr.32, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900636, Romania, Punct(e) de contact: Radu-Emil Buzan, Tel.0241695777, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241543172, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alt tip de autoritate contractanta
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru investitia Sala de sport mutifunctionala si anexe P+1E+2E partial si demolare corp vestiare existent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CLUBUL SPORTIV SCOLAR NR. 1 CONSTANTA, Str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 32, Constanta, judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste realizarea unei Sali de sport multifunctionale (cu posibilitati de gazduire a diverselor activitati sportive: antrenamente si competitii nationale si internationale). Aceasta trebuie sa respecte toate prevederile federatiilor de specialitate pentru omologare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212220-4 - Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documenttie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP 120.000 lei prin: Virament bancar;Instrument de garantare;GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului: prin instrument de garantare sau prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertele se pot depune individual sau asociere, in conditiile prevazute de lege.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor. Original sau copie legalizata.
Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit.Original si traducere legalizata in limba romana.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Se va atasa copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor .Persoane juridice/fizice straine
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
A.1) Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie de minim 10.000.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul BNR valabil pentru data de 14.05.2009, respectiv 4.2116 lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
B.1.a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE) completat.B.1.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.- Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original.B.1.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2007 sau 2006, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
A.1) Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, trei contracte similare, a caror valoare sa fie egala cu minim 6.000.000 RON.Contract similar = contract de lucrari avand urmatorul cod CPV: 45000000-7 Lucrari de constructii
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
A.2) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa aiba la dispozitie echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului:
-excavator min. 2 buc.
-mijloc de transport subansamble min. 2 buc.
-macara min. 2 buc.
-miniexcavator min.1 buc.
-motostivuitor min.1 buc.
-schela mobila reglabila cu blocare, de minim 4 mp min. 1 buc.
-schela min. 2 buc.
-aparat de sudura cu arc electric pentru electrozi de minim 3, 25 min. 2 buc
A.3) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul lucrarilor de constructii.
A.4) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul lucrarilor de constructii.
A.5) Ofertantul trebuie sa detina certificat OHSAS 18001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul lucrarilor de constructii.
A.6) Ofertantul trebuie sa detina certificat SA 8000 sau echivalent (standard de responsabilitate sociala).
A.7) Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
B.1.a) Se va atasa Formularul nr. 5 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, completat.B.1.b) Se vor atasa copiidupa contractele inscrise in Formularul nr. 5B.1.c) Se vor atasa, in original, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 5Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.B.1.d) Se vor atasa copii dupa procesele verbale la finalizarea contractelor mentionate in Formularul nr. 5B.2.a) Se va completa Formularul nr. 6 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI)B.2.b) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate.B.2.c) Pentru echipamentele inchiriate se va atasa original sau copie legalizata dupa contractele de inchiriere.B.3) Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Nu se accepta certificat in curs de atestare.B.4) Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Nu se accepta certificat in curs de atestare.B.5) Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Nu se accepta certificat in curs de atestare.B.6) Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Nu se accepta certificat in curs de atestare.B.7) Se va atasa Formularul nr. 7 (ANGAJAMENT PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL), iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
55%
Descriere: Pret
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1052/ 20.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 10:00
Locul: Str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 32, Constanta, cod postal 900636, judetul Constanta, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare-imputerniciti ai ofertantilor;
-observatorii desemnati de catre MFP - UCVAP;
-alte persoane autorizate de AC.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila integral in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.040-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 040- 21- 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ISJ Constanta
Adresa postala: Str. Mihail Eminescu nr.11, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900664, Romania, Tel.0241611913, Fax: 0241618880
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer