Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: "Parc Acvatic AQUASTAR-atractia turismului de agrement satmarean" din Mun.Satu Mare


Anunt de participare numarul 120089/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SOLAREX SRL
Adresa postala:  str.Mihail Kogalniceanu nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440024, Romania, Punct(e) de contact:  Zsolt Matuz, Tel. 0261-806185, Email:  [email protected], Fax:  0261-714121, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie: "Parc Acvatic AQUASTAR-atractia turismului de agrement satmarean" din Mun.Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Satu Mare, jud.Satu Mare, Romania; str.Gorunului fn.(nr.cadastral 14.435, 14427, 14177, 14430)
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta achizitie se refera la: Infiintare Parc acvatic. Lucrari de constructii, utilitati si dotari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45212212-5-Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In sectiunea II - Caietul de sarcini si Anexele sale (Proiectul tehnic) sunt descrise lucrarile, specificatiile tehnice si cantitatile necesare.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 644, 112.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare - 732882 lei. Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri UE/FEDR si surse proprii. Modalitate de plata - virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale despre ofertant; Date despre societatea mixta/consortiu; Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006; Certificat de atestare fiscala privind platile la bugetul de stat; Certificat privind platile impozitelor si taxelor locale; Certificat de cazier judiciar al companiei; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006; Certificat constatator emis de ONRC - pentru Persoane juridice romane sau .Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicadin tara in care ofertantul este stabilit - pentru Persoane juridicestraine .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara; Dovada consultarii bazei de date a Centralei Incidentelor de Plata; Dovada deschiderii contului de garantie; Bilant contabil (2007, 2008, 2009); Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori-daca e cazul (2007, 2008, 2009); Identificare financiara; Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va solicita Scrisoare de bonitate bancara de la toate unitatile bancare la care societatea are conturi deschise; Se vor accepta numai ofertanti fara incidente de plati majore in ultimii 2 ani;dovada accesului la lichiditati, credite sau alte mijloace financiare, de cel putin sau egal cu 5.370.000, 00 lei, pentru o perioada de 3 luni de la semnarea contractului si emiterea ordinului de incepere a lucarilor; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 73.280.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca executant in contracte similare; Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Personalul cheie angajat in contract; Experienta profesionala a personalului cheie; Atestat A.N.R.E. de tip A pentru ?incercari de echipamente si instalatii electrice?; Atestat A.N.R.E. de tip C2A pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominal superioara de cel mult 20 kV? sau tip C2B pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-110 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominal superioara de cel mult 20 kV; Autorizatie A.N.R.E. destinata ?executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale, tip EDS?; Autorizatie A.N.R.E. destinata ?executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor natural care functioneaza in regim de presiune mica sau egala cu 6 bar, tip EDI?; Certificat de atestare emis de A.N.R.M. pentru executie de lucrari de exploatare a resurselor minerale de apa geotermala; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, Certificat privind implementarea sistemului de management al mediului SR EN ISO 14001, Certificat privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001, Certificat SA 8000 Responsabilitate sociala, Declaratie, prin care ofertantul sa confirme faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dom.i.Realiz.a cel putin 1 contract care sa fi implicat constr.de cladiri, resp.inst.de echip.de incalz, de ventilare si aer conditionat; Suma valorilor contractelor de lucr.executate care sa fi implicat constr.de cladiri, resp.instalare de echip.de incalz., de ventilare si aer condit. prez.de op.econ.ca dovada a exper.lui similare, va fi de min.25.400.000, 00 lei. Dom.ii.Realiz.a cel putin 1 contr.care sa fi implicat lucr.de st.de tratare a apei si lucr.de st.de pompare. Dom.iii.Realiz.a cel putin 1contr.care sa fi implicat lucr.de constr.de instal.electr.de medie tensiune 6-20 kV. Dom.iv.Realiz.a cel putin 1 contr.care sa fi implicat lucr.de constr.de cond.de pres.medie pentru alim.cu gaze naturale. Dom.v.Realiz.a cel putin 1 contr.care sa fi implicat lucr.de echipare a forajelor geotermale de adancime de minim 1.350 m. Suma valorilor contractelor de lucr.executate, prez.de catre ofertant ca dovada a exper.lui similare, va fi de min.36.600.000, 00 lei. Nec.min.pt.Pers.cheie: sef santier, sef pct.de lucru, resp.tehnic cu exec. (atestat dom.I), resp.tehnic cu exec.(atestat dom.V), resp.tehnic cu exec.(atestat dom. IX), resp.tehnic cu exec.(atestat dom.EA), resp.cu contr.tehnic de calit.in constr.autoriz.pe dom.retele gaze, resp.tehn.cu sudura atestat ISCIR, ing.constr.civile, sef formatie HVAC, resp.sist.mg.calit., ing.de foraj, ing.geolog sau hidrogeolog, topograf autoriz., peisagist, ing.automatist, sondor, sudor autoriz.ISCIR pt.sudare oxiacetilenica, sudor autoriz.ISCIR pt.sudare el.manuala , sudor mat.pl.PE-HD autoriz.ISCIR procedeu SD, sudor mat.pl.PE-HD autoriz.ISCIR procedeu SRM. Nec.min.Echip.si utilaje: motocompresor, lansator de conducte, arzator sudare membr.hidroiz., ap.sud.polifuz pt.instalatii, compactor, buldozer, excavator, buldoexcav., inst..de foraj, ap.de sudura in med.de argon, electropompa, vibrator de int. pt.beton, placa vibrat., motopompa, incarc.frontal, grup electrogen, ap.sud.el., automacara, autospeciala PRB, autolab.PRAM, platforma pt.lucru la inalt., ap.sud PE cap la cap.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
25%
Descriere: componenta tehnica
3.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
15%
Descriere: componenta tehnica
4.
Program de protectie a mediului pe durata constructiei
10%
Descriere: componenta tehnica
5.
Planul de management SSM
10%
Descriere: componenta tehnica
6.
Termenul de interventie in perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S32-052653 din 16.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante-Str. M. Kogalniceanu nr. 1, municipiul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Domeniul de interventie 5.2 ?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Bugetul pentru aceasta achizitie este fix. Valoarea contractului poate fi suplimentata in mod justificat in procent de max.1, 36% din valoarea previzionata, din capitolul Diverse si Neprevazute a Devizului general, numai in conditiile prevazute de Instructiunea 50/2010 a AM POR.Documentatia de atribuire este accesibila doar partial prin SEAP, deoarece din motive tehnice Proiectul tehnic, Caietul de sarcini, respectiv plansele nu au putut fi atasate Anuntului de participare. Prin urmare operatorii economici interesati le pot accesa gratuit in format electronic (pe CD) la adresa autoritatii contractante si/sau pot consulta varianta tiparita la aceeasi adresa, in acest sens prezentandu-si intentia in scris (pentru evitarea suprapunerii termenelor pentru diferiti operatori economici interesati); Documentatia de atribuire poate fi obtinuta in urma unei solicitari in scris, din partea operatorilor economici interesati, care se va depune personal la sediul autoritatii contractante ? Satu Mare, str.Mihail Kogalniceanu nr.1 (Hotel Astoria ? Receptie) sau se va transmite prin fax la nr. +40 261-714 121.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259 426 881, Email:  [email protected], Fax:  0259 415 903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala:  str. M. Kogalniceanu nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440024, Romania, Tel. 0261 806 185, Email:  [email protected], Fax:  0261 714 121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer